سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار های اداری'

نرم افزار کالر آیدی caller id و شماره گیر

نرم افزار کالر آیدی caller id و شماره گیر : یکی از قابلیت های نرم افزار سگال شماره گیری در هر جای برنامه برای تلفن های ثبت شده و نیز نمایش caller id تماس گیرنده و انجام عملیاتی بر روی آن شماره است (مثلا نمایش اطلاعات طرف حساب و درج برگه)  برای این کار ابتدا باید بر روی سیستم مورد استفاده مودم متصل باشد . این مبحث  در وقت کاربران برای شماره گیری و جستجوی اطلاعات تماس گیرنده صرفه جویی بعمل میآورد .

نرم افزار caller id

نرم افزار کالر آیدی caller id و شماره گیر

نوشته شده در: مدیریت تلفن, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار منشی تلفنی – پیامگیر تلفن

نرم افزار منشی تلفنی : این نرم افزار یکی از نرم افزار های پکیج ارتباطات سگال است که هم به صورت مجزا و هم یکپارچه با اتوماسیون کار میکند .

طرز کار نرم افزار منشی تلفنی

برای کار با این نرم افزار باید یک مودم دارای voice   روی سیستم نصب کنید  مودم پیشنهادی شرکت مودم اینترنال zoltrix 3 chip turbo است که تمام امکانات روی این مودم فعال است و قیمت مناسیبی دارد .  بعداز تهیه و نصب  مودم و اتصال به خط  باید پیام  ایتدایی منشی ضبط  و تعداد زنگ جوابگویی  سیستم آماده به کار است و پیام های دریافتی را در قابل فایل های صوتی به همراه تاریخ و ساعت و شماره تماس نگهداری میکند . و هر زمان که کاربر مایل باشد میتواند پیام را بشنود و یا حذف کند .

ارتباط نرم افزار منشی تلفنی با اتوماسیون

در صورتی که مشتریان نرم افزاراتوماسیوناداری را داشته باشند می توانند بر طبق شماره تحت عنوان کار منشی تلفنی پیام های مشتریان را در پرونده مشتریان بایگانی کنند .  در داشبورد ببینند .

نرم افزار منشی تلفنی

 

از آنجایی که ممکن است مشتریان در خرید مودم مناسب به دلیل وجود مودم های تقلبی zoltrix اشتباه کنند در قسمت زیر عکسی محصول اصلی درج شده است.

مودم مناسب نرم افزار منشی تلفنی

 نرم افزار منشی تلفنی – پیامگیر تلفن

نوشته شده در: مدیریت تلفن, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار ارسال انبوه پیام های تلفنی

نرم افزار ارسال انبوه پیام های تلفنی : این نرم افزار یکی از نرم افزار های مدیریت تلفن در سیستم یکپارچه سگال است که با مودم کار میکند و به خط  تلفن متصل میگردد  و پیام های صوتی را برای  طرف حساب های انتخاب شده به صورت اتوماتیک ارسال میکند . کار برد این نرم افزار بیشتر برای امور تبلیغاتی با تلفن و یا اطلاع رسانی صوتی (تغییر آدرسی شرکت) است . و در وقت و هزینه ساز مان صرفه جویی به عمل می آورد  .

طرز کار نرم افزار ارسال انبوه پیام های تلفنی :

این نرم افزار محیطی در اختیار کار بران قرار میدهد که آنان قادر خواهند بود فایل صوتی مرجع را ضبط کرده و لیست ارسالی را پالایش و انتخاب کنند . همچنین امکانی به کاربران میدهد که کلیدی برای شنیدن پیام تعیین کند و پیام خوش آمد گویی  را تنظیم کنند .این بدین معنی است که تا فشردن کلید توسط  طرفحساب پیام پخش نمیگردد  . بعد از تنطیم این مقادیر سیستم صف ارسالی را بر مبنای الویت   تشکیل داده  و به صورت اتوماتیک شروع به ارسال میکند .

تنظیم الویت :

یکی از قابلیت های نرم افزار تنظیم دفعات سعی و الویت بندی آنهاست . همچنین این قابلیت گزارش تعداد دفعات سعی تا انجام پروسه را در اختیار کاربران قرار میدهد .

ارتباط با اتوماسیون :

بعد از ارسال پیام تلفنی در صورت تمایل اینپیام تلفنیدر پرونده طرف حساب بایگانی میشود ضمائم  صوتی نیز در نرم افزار آرشیو بخش بندی میشود  و اطلاعات طرف حساب ها را یکپارچه سازی میکند .

ارسال ایمیل های تحلیلی:

گاهی از اوقات پیش می آید که مشتریان میخواهند نتیجه یک جستجو در یک گزارش به صورت پیام تلفنی ارسال  کنند مثلا پیام تلفنی  به کسانی ارسال کنند که کالا ی خاصی را خریداری کرده اند.این مبحث در نرم افزار های پیام کوتاه و فکس  و ایمیل نیز پیش بینی شده است .

نرم افزار ارسال انبوه پیام های تلفنی

 

نرم افزار ارسال انبوه پیام های تلفنی

نوشته شده در: ارتباطات, مدیریت تلفن, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار مدیریت ایمیل- ارسال گروهی ایمیل

نرم افزار مدیریت ایمیل :یکی از نرم افزار های پکیج ارتباطات سگال نرم افزار مدیریت ایمیل است . این نرم افزار از پروتوکل pop3 و smtp جهت دریافت و ارسال ایمیل ها استفاده میکند و بر حسب نیاز به صروت تک تک و یا گروهی ارسال ایمیل های شرکت را انجام داده یا مدیریت میکند  این نرم افزار بصورت مجزا و یا یکپارچه با اتوماسیون اداری قابل استفاده است.   در این مطلب قصد داریم نگاهی اجمالی بر قابلیت های این نرم افزار داشته باشیم.

ارسال تکی یا گروهی انواع ایمیل :

نرم افزار مدیریت ایمیل می تواند ایمیل های متنی و یا html  با ضمائم  را ارسال  و یا دریافت کند در خود نرم افزار نمایش دهد   . ایمیل های html حاوی عکس و قابلیت های بصری است که عموما در ایمیل های تبلیغاتی مشاهده کرده اید.

مدیریت ایمیل های دریافتی  :

یکی از قابلیت ویژه انرم افزار مدیریت ایمیل امکان جابگویی اتوماتیک و تحلیل ایمیل های دریافتی است مثلا اگر کسی مانده و یا اطلاعاتی از سیستم بخواهد با عایت دسترسی ها  جوابیه ایمیل به صورت اتوماتیک پردازش و ارسال خواهد شد . این موضوع  در صرفه جویی زمان شرکت نقش موثری دارد . این مبحث در نرم افزار پیام کوتاه نیز پیش بینی شده است .

ارتباط با اتوماسیون :

بعد از ارسال و یا دریافت ایمیل در صورت تمایل این ایمیل در پرونده طرف حساب بایگانی میشود ضمائم  ایمیل ها نیز در نرم افزار آرشیو بخش بندی میشود  و اطلاعات طرف حساب ها را یکپارچه سازی میکند .

ارسال ایمیل های تحلیلی:

گاهی از اوقات پیش می آید که مشتریان میخواهند نتیجه یک جستجو در یک گزارش را ایمیل کنند مثلا ایمیلی به کسانی ارسال کنند که کالا ی خاصی را خریداری کرده اند.این مبحث در نرم افزار های پیام کوتاه و فکس نیز پیش بینی شده است .

نرم افزار مدیریت ایمیل- ارسال گروهی ایمیل

 

نرم افزار مدیریت ایمیل- ارسال گروهی ایمیل

نوشته شده در: ارتباطات, پست الکترونیک, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 5 از 13 «34567»