خدمات

 

pub_support

 

آموزش و استقرار

 واضح است که جریان کار تمام کسب و کارها تحت تاثیر مقوله IT و نرم افزار دچار تغییر شده و استفاده بهینه از از نرم افزار مستلزم راهبری شرکت سازنده است. واحد آموزش به عنوان سازنده اصلی سیستم  به قصد ارایه این آموزش‌ها و کمک به واحد های کسب و کار در جهت آموزش و بهره وری بهتر در استفاده ار این ابزارهای شکل گرفته است.جریان آموزش پرسنل کارفرما در حین راه اندازی سیستم‌ها میباشد .قابل ذکر است دوره‌های آموزشی هم در محل شرکت سازنده و همچنین در محل شرکت‌ها و سازمان‌ها قابل اجرا می‌باشد.

هدف از فرآیند آموزش

هدف از فرآیند آموزش، اطمینان از این امر ا‏ست که کاربران به اندازه کافی برای انجام وظایف خود در سیستم جدید آموزش دیده‎اند. اهداف فرآیند آموزش عبارتند از:

  •         مقبولیت همه جانبه‌ی سیستم جدید توسط کارفرما
  •         انتقال دانش و مهارت‌های مورد نیاز به کاربران
  •         انتقال روان از سیستم قدیم به سیستم جدید

حوزه وظایف واحد آموزش

        آموزش کاربری و ورود اطلاعات در نرم‌افزار برای کاربران

  •         آموزش در سطح مدیران ارشد سازمان به منظور استفاده از گزارشات نرم‌افزار و تحلیل آنها
  •         آموزش به حسابرسان سازمان مشتری به منظور استفاده از نرم‌افزار در فرآیند حسابرسی

پشتیبانی

پس از استقرار و پیاده‌سازی نرم‌افزارها و به منظور بروز‌رسانی و توسعه نرم‌افزار و حفظ شرایط مناسب، عملیات پشتیبانی از نرم‌افزارها از طرق زیر قابل آنجام است

  • پاسخگویی تلفنی و از راه دور به مشتریان در ارتباط با سوالات حوزه کاربری نرم‌افزار
  • اعزام کارشناس با توجه به نیاز مشتری
  • ارسال نسخ جدید نرم‌افزار
  • کنترل دوره‌ای اطلاعات مشتری
  • همکاری در نصب شبکه و رفع مشکلات مربوط به شبکه و سخت افزار.