سگال پرداز

شرایط فروش و خدمات پس از فروش

maintenance

نگارش سال ۹۶

خریدار گرامی ضمن تشکر به خاطر حسن انتخاب شما بدین وسیله برخی از نکات و شرایط خدمات پس از فروش را به عرض می رساند .

تعریف :

کلیه سیستمهای خریداری شده بسته به نوع و مقیاس سیستم دارای پشتیبانی رایگان میباشند . بعد از طی این دوره رایگان پیشنهاد میگردد جهت جلوگیری از مسائل پیشبینی نشده و نیز بروز رسانی نرم افزار  ، راهبری  سیستم ها را با فروشنده تمدید نماید . دوره های راهبری به صورت سالیانه و شش ماهه  تمدید میگردند و بسته به قیمت نرم افزار و امکانات آن تعیین قیمت میشوند .

شرایط:

پروسه فروش و خدمات پس از فروش تابع این نکات می باشد لطفا قبل از خرید یا تمدید خدمات پشتیبانی به این نکات توجه فرمایید  بدیهی است در صورت عدم توجه به این مفاد مسئولیت مسائل پیش آمده بر عهده خریدار خواهد بود .

– تعهد پشتیبانی شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ارائـه رایگان نسخه جدیـد هر یک از سیستم­های خریداری شده در این مدت .
  • رفع هر گونه اشکال عملیاتی و آموزشی در روند استفاده از سیستم­های خریداری شده .
  • پذیرش و امکان سنجی و انجام تغییرات و پیشنهادات در صورت امکان پذیر بودن (از دید فروشنده ).

راهبری طبق تعرفه  سال جاری (قیمت نرم افزار ها )محاسبه خواهد شد .

انجام خدمات راهبری ، حل اشکال ، بروز رسانی نسخ برای مشتریان خارج از راهبری منوط به شرایط فروشنده میباشد .

فروشنده متعهد است تا حد اکثر ۴۸ ساعت از زمان اعلام ،  بررسی مشکل مشتری را انجام و پس از بررسی در چهار چوب پروسه راهبری ،نسبت به حل مشکل اقدام نماید بدیهی است انجام پیشنهادات فروشنده جهت حل مشکل الزامی میباشد.

–  تعهد پشتیبانی سیستم­های خریداری شده شامل عیوب حاصل از اشتباهات عمدی کاربران ، آلودگی دستگاه­ها به ویروسهای مختلف ، مشکلات سخت افزاری ، سیستم عامل ،شبکه و ارتباطات   نمی باشد.

 

–  پشتیبانی ، آموزش ، نصب  سیستم­های خریداری شده از طریق سایت اینترنتی  www.segalpardaz.ir ، تماس تلفنی به فروشنده و ابزار های رایج پشتیبانی از راه دور (مانند نرم افزار Team Viewer) انجام می شود. در صورتی که از طریق ابزار های فوق مشکل برطرف نشود  بعد از بررسی دیتای پشتیبان مشتری توسط فروشنده  به صلاحدید  نظر فروشنده ،  فروشنده در اولین فرصت نسبت به  ارجاع کارشناس به محل خریدار یا تعیین وقت حضوری در شرکت فروشنده جهت رفع مشکل اقدام خواهد کرد .

در مورد درخواست جلسه حضوری یک طرفه از جانب مشتری برای حل و آموزش با تعیین وقت قبلی  فروشنده و تعرفه جلسه حضوری میسر خواهد بود .

– کلیه تعهدات بعد از تسویه صورتحساب قابل انجام است و مبلغ دریافتی (اعم از فروش و پشتیبانی ) قابل استرداد نمیباشد .

– خریدار متعهد است که کلیه تمهیدات لازم در ارتباط با نصب سیستم­های خریداری از جمله سخت افزار،اینترنت، شبکه ، نرم افزار های  بستر  را مهیا سازد .

-خریدار متعهد است مسئولین و کاربران سیستم­های خریداری شده را به فروشنده معرفی  و پرسنل خود را متعهد به همکاری شایسته با متخصصین  فروشنده نماید.

– در صورت بروز هرگونه اشکال در روند عادی اجرای سیستم­ها بویژه در مواردی که عملکرد و یا گزارشات برنامه مطابق با روند عادی نباشد، خریدار متعهد است در اولین فرصت فروشنده را در جریـان امر قرار دهد.

– خریدار متعهد است بسته به میزان تغییرات و رشد اطلاعات نسخه پشتیبان صحیح تهیه کند در صورت عدم تهیه نسخه پشتیبان از جانب خریدار ، فروشنده سعی در احیای اطلاعات خواهد کرد ولی هیچ مسئولیتی نخواهد داشت .

– خریدار متعهد است هرگونه تغییرات اساسـی نظیر تعویـض سیستـم عامل یا نصب برنامـه‌های ویـژه را بـا هماهنگی کارشناس پشتیبانی مربوطه انجام دهد.

– درصورتیکه خریدار از اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگری هرگونه خدمات سخت افزاری یا نرم افزاری را خارج از چارچوب این تعهدنامه دریافت نماید که بطور مستقیم و  یا غیرمستقیم  بر روی عملکرد و یا محتوای اطلاعاتی نرم افزار تاثیرگذار باشد، فروشنده هیچگونه مسئولیتی در حل مشکل نخواهد داشت و منجر به ابطال پشتیبانی میگردد .

– در مورد خریداران  خارج از محدوده جغرافیایی فروشنده (   در تهران از شزق تا تهران پارس  از غرب تا میدان آزادی از جنوب تا میدان شوش و از شمال تا میدان تجریش) کلیه هزینه ­های رفت  و آمد و اقامتی فروشنده برعهده خریدار خواهد بود.