سگال پرداز

نوشته ها

قبل از نوشتن دفاتر قانونی باید چه کارهایی انجام داد ؟

همانطور که قبلا گفته شد هر شرکت قبل از شروع سال جدید مالی باید دو دفتر کل و روزنامه را بواسطه سازمان ثبت شرکت ها پلمپ کرده تحویل بگیرد … تعداد صفحات مورد درخواست بسته به حجم تراکنش شرکت ها  درخواست میگردد . در آدرس زیر

http://irsherkat.ssaa.ir/Design/RqstAdmission/PolompRequest.aspx

بعد از تحول گرفتن دفاتر جهت نوشتن دفاتر در دوره ها کار هایی باید انجام دهد که به شرح آن میپردازیم .

دفاتر باید با خودکار نوشته شود و فعلا بصورت چاپی مورد قبول نیست  و کاربر باید از نرم افزار پرینت گرفته و آن را به صورت دستی نگارش کند   که یکی از موارد  مهم در هنگام بررسی مالیاتی در امور مالیاتی کشور است .

۱ حذف اسناد خالی و از بین بردن مشکل اسناد ثبت یادداشت .

۲ تجمیع اسناد یک روز (اختیاری ) به منظور کمتر شدن سطر های نوشتاری.

۳ مرتب سازی شماره اسناد   : بعد از حذف اسناد یادداشت یا خالی شماره اسناد بهم میریزد که باید این کار قبل از  پرینت از سیستم انحام شود .

قبل از نوشتن دفاتر قانونی باید چه کارهایی انجام داد ؟

 

 

نوشته شده در: حسابداری, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

ارسال دیدگاه

شما باید وارد شوید تا دیدگاهی ارسال کنید.