سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'پست الکترونیک'

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک:  یکی از مباحث مرسوم در بحث  پیامک و ایمیل ارسال اتومااتیک پیامهاست . این موضوع در نرم افزار سگال به دو بخش تقسیم میگردد .

ارسال های اتوماتیک  اطلاعات برگه ها

این موضوع وقتی پیش می آید که رویدادی برای برگه اتفاق میافتد و ما میخواهیم طرف حساب  یا کاربر برگه را از آن توسط ایمیل و sms مطلع کنیم . در حال حاضر یادآوری به کاربر و انجام برگه و تغییرات فرمساز در نرم افزار پیش بینی شده است  .   این قابلیت به دو صورت متن هوشمند و یا روال های سفارشی قابل اجراست . متن هوشمند برای هر رویداد برگه توسط کاربر تنظیم میگردد و روال های  سفارشی بسته به نظر مشتری توسط تولید کننده برای مشتریان به صورت اختصاصی نوشته میشود.

مثلا : به کابر جلسه و کار هایی که در باید برای مشتری انجام دهد را در زمان مشخصی پیش از شروع کار یاد آوری میکند و یا بعد از انجام فاکتور یا برگه به مشتری اتوماتیک  اطلاع رسانی میکند . این تنظیمات بر روی هر برگه  قابل پیاده سازی کرد .

ارسال اتوماتیک پیام و یا ایمیل

 

 

جوابیه اتوماتیک ایمیل و پیام کوتاه

این قابلیت در مواقعی است که میخواهیم sms یا ایمیل دریافتی را تحلیل و برمبنای آن جوابیه ای ارسال کنیم . مثلا اگر مشتری T@333 را ارسال کرد کد مشتری 333 مانده گیری گردد و مانده مشتری برای شخص ارسال شود یا اگر 1222@p

را ارسال کرد آخرین وضعیت پرونده 1222 به مشتری ارسال شود . این ارسال و دریافت ها در پیام کوتاه و ایمیل پیش بینی شده است

 

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک

 

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک

 

نوشته شده در: ارتباطات, پست الکترونیک, پیام کوتاه (sms), نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار مدیریت ایمیل- ارسال گروهی ایمیل

نرم افزار مدیریت ایمیل :یکی از نرم افزار های پکیج ارتباطات سگال نرم افزار مدیریت ایمیل است . این نرم افزار از پروتوکل pop3 و smtp جهت دریافت و ارسال ایمیل ها استفاده میکند و بر حسب نیاز به صروت تک تک و یا گروهی ارسال ایمیل های شرکت را انجام داده یا مدیریت میکند  این نرم افزار بصورت مجزا و یا یکپارچه با اتوماسیون اداری قابل استفاده است.   در این مطلب قصد داریم نگاهی اجمالی بر قابلیت های این نرم افزار داشته باشیم.

ارسال تکی یا گروهی انواع ایمیل :

نرم افزار مدیریت ایمیل می تواند ایمیل های متنی و یا html  با ضمائم  را ارسال  و یا دریافت کند در خود نرم افزار نمایش دهد   . ایمیل های html حاوی عکس و قابلیت های بصری است که عموما در ایمیل های تبلیغاتی مشاهده کرده اید.

مدیریت ایمیل های دریافتی  :

یکی از قابلیت ویژه انرم افزار مدیریت ایمیل امکان جابگویی اتوماتیک و تحلیل ایمیل های دریافتی است مثلا اگر کسی مانده و یا اطلاعاتی از سیستم بخواهد با عایت دسترسی ها  جوابیه ایمیل به صورت اتوماتیک پردازش و ارسال خواهد شد . این موضوع  در صرفه جویی زمان شرکت نقش موثری دارد . این مبحث در نرم افزار پیام کوتاه نیز پیش بینی شده است .

ارتباط با اتوماسیون :

بعد از ارسال و یا دریافت ایمیل در صورت تمایل این ایمیل در پرونده طرف حساب بایگانی میشود ضمائم  ایمیل ها نیز در نرم افزار آرشیو بخش بندی میشود  و اطلاعات طرف حساب ها را یکپارچه سازی میکند .

ارسال ایمیل های تحلیلی:

گاهی از اوقات پیش می آید که مشتریان میخواهند نتیجه یک جستجو در یک گزارش را ایمیل کنند مثلا ایمیلی به کسانی ارسال کنند که کالا ی خاصی را خریداری کرده اند.این مبحث در نرم افزار های پیام کوتاه و فکس نیز پیش بینی شده است .

نرم افزار مدیریت ایمیل- ارسال گروهی ایمیل

 

نرم افزار مدیریت ایمیل- ارسال گروهی ایمیل

نوشته شده در: ارتباطات, پست الکترونیک, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←