سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'دریافت پرداخت'

مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری

مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری : امروزه اطلاع رسانی و راهبری مشتریان در رضایت آنها در انجام امور خدماتی نقش بسزایی دارد این موضوع بدین معنی است که در تعریف CRM در جاهایی لازم است به صورت سیستمی مشتری را از انجام امور و کاستی ها مطلع نمود  در گذشته این امر توسط پیگیری های تلفنی مشتری و نیز اطلاع رسانی کارشناسان شرکت به صورتی سنتی انجام میشده است .

در نرم افزار سگال در بخش های اتوماسیون اداری و فرمساز ، بازرگانی و خزانه داری این تنظیمات در برگه ها انجام میشود

ایجاد برگه 

ویرایش برگه 

یادآوری برگه  (طبق تنظیمات برگه)

انجام برگه 

ویرایش فرمساز 

و دستگاههای قابل پیاده سازی عبارتند از

پیام کوتاه (مودمی و اینترنتی)

ایمیل 

ونیز همچنین در متد های زیر ارسال های اتوماتیک قابل انجام است

شرح ثابت : 

توضیحی ثابت در ازای رویداد توسط دستگاه فرستاده میشود مثلا :   پیام کوتاه پرونده شما انجام شد در هنگام انجام برگه

شرح پارامتریک :

توضیحی پارامتریک حاوی اطلاعات برگه به صورت هوشمند ارسال میشود  مثلا : مشتری گرامی @طرف حساب@  (در هنگام ارسال نام مشتری برگه  جایگزین  میگردد)   کار شما انجام شد.

ماژول سفارشی :

در این حالت مشتری خاسته دقیق را به شرکت تولید کننده نرم افزار اعلام میکنند و شرکت یک ماژول سفارشی برای آن کار خاص تولید میکند که میتواند تمام موارد سیستم و نیز کار هایی را انجام دهد

مثلا : ماژولی مورد در خواست است که در هنگام تایید برگه مانده مشتری و نیز تعداد پرونده های مشتری ارسال گردد  .مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری

مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, انبار و بازرگانی, دریافت پرداخت, فرم ساز, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور و دستور پرداخت

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور و دستور پرداخت : این ماژول جهت تسهیل و یاد آوری فروش و پرداخت به مشتریان در نرم افزار بازرگانی و خزانه داری است که در این مطلب قصد داریم به شرح آن بپردازیم .

مدیریت پیش فاکتور :

این بخش جهت ثبت پیش فاکتور در سیستم  مورد استفاده میشود .

پیش فاکتور ها معمولا برگه هایی هستند که قبل از صدور فاکتور صادر میشوند و اثری در انبار ندارند  بعد از تایید آن در نهایت از اطلاعات آن فاکتور صادر میشود .

همچنین محیطی در نرم افزار تعبیه شده است که کاربر بتواند پیش فاکتور های باز را مشاهده کرده و در مورد آن تصمیم گیری نماید .

این امکان در قسمت داشبورد کاربری نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربر میتواند از طریق داشبورد پیش فاکتور های روز جاری را مدیریت کند .

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور

 

مدیریت دستور پرداخت :

این بخش از سیستم جهت مدیریت پرداخت ها در روز های بعد مورد استفاده قرار میگیرد.

معمولا در برخی از شرکت ها پرداخت به صورت صدور درخواست و تایید آن از جانب مدیر است که در نهایت منجبر به تولید برگه پرداخت با توجه به درخواست میشود .

کاربرد دیگر این قسمت جهت برنامه ریزی پرداخت ها در آینده  برای قرار داد ها و یا عدم تامین سرمایه است .

مدیر حسابداری میتواند برنامه ریزی پرداخت در روز یا ماههای بعد را انجام دهد و در صورت تامین سرمایه و یا سررسید تاریخی کار پرداخت به مشتریان را مدیریت کند .

همچنین محیطی در نرم افزار تعبیه شده است که کاربر بتواند درخواست پرداخت های  انجام نشده را مشاهده کرده و در مورد آن تصمیم گیری نماید .

این امکان در قسمت داشبورد کاربری نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربر میتواند از طریق داشبورد دستور پرداخت های  روز جاری را مدیریت کند .

نرم افزار مدیریت دستور پرداخت

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور و دستور پرداخت 

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, دریافت پرداخت, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها : در بسیاری از موارد پیش می آید که می خواهیم اطلاعاتی را از برگه ای به برگه دیگر انتقال دهیم و مجددا آن را وارد نکنیم .

برای صرفه جویی در وقت کاربران نرم افزار سگال این امکان را به کاربران میدهد تا اطلاعات برگه ها را به یکدیگر انتقال دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات کلی ، آرشیو فایل ، فرم ساز، فرم مالی می باشد.این تننظیمات به صورت گروهی یا تکی انجام مشود و میتواند بخشی از اطلاعات برگه مرجع را به برگه جاری انتقال دهد.

این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون ، انبار ، بازرگانی و دریافت پرداخت قابل استفاده میباشد .

در شکل  زیر فرم مرتبط برای کارکرد این منطور را مشاهده میکنید .

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

این امکان در سیستم گردش (work flow) کار نیز قابل استفاده است و بصورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد .

کارهای نتیجه روند در گردش کار میتوانند فرمساز ،آرشیو فایلها ،فرم مالی  را از کار سرشاخه و یا کارهای جاری سطوح بالاتر در روند مشخص کرد .

در شکل زیر نمونه ای از این مضمون مشاهده میشود .

 

فراخوانی اطلاعات

 

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, دریافت پرداخت, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز ، مغایرت گیری حساب ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها :  در نرم افزار سگال منابع شامل (طرف حساب، صندوق ، حساب بانکی ، تنخواه ) است .

که بصورت اتوماتیک در سیستم حسابداری بعد از ایجاد ، یا تغییرات ثبت میگردد  .

و در سیستم حسابداری با نام مرکز (شناور) شناسایی میشود و با توجه به منابع و مراکز مرتبط سند اتوماتیک سیستمی درج میگردد.

برای مشتریانی که هم از بازرگانی ، انبار ،خزانه داری ، و هم از حسابداری استفاده میکنند امکانی در سیستم تعبیه شده است که مانده منابع و مراکز را در یک سطح مشاهده کنند و در صورت وجود مغایرت آن را از طریق بررسی گردش مرکز  یا منبع در همین فرم بررسی و مشکل را حل نمایند .

این امکان به ماژول عیب یاب سیستم نیز اضافه شده است تا در صورت وجود این مسایل پیشتر اطلاع رسانی مناسبی به کاربران انجام شود .

موارد مغایرت :

ممکن است سند برای برگه ها تنظیم نشده باشد .

ممکن است سند برگه های تایید شده حذف شده باشد .

ممکن است حسابداری سندی اصلاحی مرتبط به منابع فقط در ماژول حسابداری ثبت نموده باشد .

ممکن است برگه های دارای سند از حالت تایید در آمده باشد.

ممکن است به دلیل تنظیمات مالی سند برگه ثبت یادداشت شده باشد .

ممکن است طبق تنطیمات سند برگه توسط کاربر ویرایش شده باشد.

در بسیاری از موارد با تولید سند مجدد برگه در کارتابل مدیریت اسناد برگه ها این مشکلات حل میشود.

این موارد از طریق تنظیمات جدید در سیستم حل می شود  و گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها صرفا کاربر را از وجود مشکل آگاه میکند و برای حل آن به ساده ترین روش راهبری انجام میشود .

 

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز ، مغایرت گیری حساب ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها

نوشته شده در: حسابداری, دریافت پرداخت, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 1 از 4 1234