سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'پیام کوتاه (sms)'

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک:  یکی از مباحث مرسوم در بحث  پیامک و ایمیل ارسال اتومااتیک پیامهاست . این موضوع در نرم افزار سگال به دو بخش تقسیم میگردد .

ارسال های اتوماتیک  اطلاعات برگه ها

این موضوع وقتی پیش می آید که رویدادی برای برگه اتفاق میافتد و ما میخواهیم طرف حساب  یا کاربر برگه را از آن توسط ایمیل و sms مطلع کنیم . در حال حاضر یادآوری به کاربر و انجام برگه و تغییرات فرمساز در نرم افزار پیش بینی شده است  .   این قابلیت به دو صورت متن هوشمند و یا روال های سفارشی قابل اجراست . متن هوشمند برای هر رویداد برگه توسط کاربر تنظیم میگردد و روال های  سفارشی بسته به نظر مشتری توسط تولید کننده برای مشتریان به صورت اختصاصی نوشته میشود.

مثلا : به کابر جلسه و کار هایی که در باید برای مشتری انجام دهد را در زمان مشخصی پیش از شروع کار یاد آوری میکند و یا بعد از انجام فاکتور یا برگه به مشتری اتوماتیک  اطلاع رسانی میکند . این تنظیمات بر روی هر برگه  قابل پیاده سازی کرد .

ارسال اتوماتیک پیام و یا ایمیل

 

 

جوابیه اتوماتیک ایمیل و پیام کوتاه

این قابلیت در مواقعی است که میخواهیم sms یا ایمیل دریافتی را تحلیل و برمبنای آن جوابیه ای ارسال کنیم . مثلا اگر مشتری T@333 را ارسال کرد کد مشتری 333 مانده گیری گردد و مانده مشتری برای شخص ارسال شود یا اگر 1222@p

را ارسال کرد آخرین وضعیت پرونده 1222 به مشتری ارسال شود . این ارسال و دریافت ها در پیام کوتاه و ایمیل پیش بینی شده است

 

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک

 

ارسال پیام کوتاه و ایمیل اتوماتیک

 

نوشته شده در: ارتباطات, پست الکترونیک, پیام کوتاه (sms), نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار پیام کوتاه- ارسال گروهی پیام کوتاه

نرم افزار پیام کوتاه : این روزها نقش پیام کوتاه در فعالیت های تجاری کوچک و بزرگ به خوبی احساس شده است  و تا حد زیادی از هدر رفتن زمان و هزینه اشخاص جهت اطلاع رسانی صرفه جویی بعمل آورده است .به طور کلی دو نوع نرم افزار پیام کوتاه استفاده می شود.

نرم افزار پیام کوتاه مودمی (GSM)

این نوع نرم افزار ها اطلاعات پیام کوتاه را به وسیله جی اس ام مودم و یک خط موبایل که در این دستگاه قرار میگیرد ارسال و یا دریافت میکند  از مزایای این روش می توان مستقل بودن  و نداشتن قوانین پیچیده جهت ارسال نام برد و عمده عیب این روش سرعت پایین این دسته نرم افزار است (میانگین هر 5  ثانیه یک پیام ) این دسته نرم افزار پیام کوتاه قبل از روش اینترنتی وارد بازار شده  و اولین متد برای این منظور بشمار می آید در زیر نمونه ای  از gsm modem مشاهده میفرمایید .

نرم افزار پیام کوتاه

 

نرم افزار پیام کوتاه

 

نرم افزار پیام کوتاه اینترنتی (web service)

این دسته نرم افزار ها توسط یک رابط از طریق اینترنت شماره را ارسال میکنند معمولا این شماره های از 5 رقم به بالاست و نمونه ای از ان را  در پیام کوتاه بانکها روزانه مشاهده میفرمایید. سرعت بالا و تجهیزات کم از عمده مزایای این روش است در این روش ابتدا باید یک شماره از یک رابط تهیه کنید و در فواصل بر طبق نیاز شارژ انجام دهید .

در حال حاضر سگال پرداز واسط  عصر فرا ارتباط   afe.ir    را انتخاب و در نرم افزار های خود آن را پشتیبانی میکند . afe  یکی از شرکت های فعال در این حوزه است که در حال حاضر google ,facebook ,viber در ایران پیام های خود را توسط این واسط ارسال میکنند.

نرم افزار پیام کوتاه

 

نرم افزار سگال این دو روش  را پشتبانی کرده  و علاوه بر ارسال و دریافت پیام کوتاه امکانات ویژه ای در اختیار کاربران قرار میدهد که به برخی از آنها به اختصار میپردازیم

ارسال انبوه پیام کوتاه از روی بانک اطلاعات نرم افزار

این ویزگی از اطلاعات خود نرم افزار جهت ارسال گروهی استفاده میکند و نیازی به ورود مجدد اطلاعات در پنل های اینترنتی نیست و برای مشتریانی  که  بانک های اطلاعات ارزشمند و طبقه بندی شده دارند حائز اهمیت است .

 راهبری پیام های دریافتی

این ویژگی به کار بران کمک میکند تا برای پیگیری وضعیت مانده ، مشتری ،پرونده ….. برنامه ریزی کنند و از تماس های زائد و وقت گیر به شرکت  جلوگیری نمایند .. مثلا اگر مشتری gheymat*668  را برای سیستم ارسال کرد سیستم آخرین قیمت این کالا را به مشتری ارسال میگردد . این نیاز در نرم افزار بسته به سفارش  در تمام اجزای سیستم قابل پیاده سازی است

نرم افزار پیام کوتاه

درج مقادیر و پیش نویس ها در متن

این ویژگی اطلاعات  را بصورت اتوماتیک از بانک اطلاعاتی فراخونی کرده در متن پیام جایگذاری میکند مثلا برای دعوت به سمینار نام گیرنده در متن پیام درج می گردد .

نرم افزار پیام کوتاه- ارسال گروهی پیام کوتاه

نوشته شده در: پیام کوتاه (sms), نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

یادآوری کارها در کارتابل وپیام کوتاه

در نرم افزار سگال میتوان برای هر کار زمان یادآوری تنظیم کرد مثلا ۳۰ دقیقه قبل از زمان شروع و سیستم بر مبنای تنظیمات به شما اطلاع خواهد داد.این اطلاع رسانی می تواند بوسیله ی آلارم در سیستم، پیام کوتاه، یا ایمیل باشد.

alarmsms

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, ارتباطات, پیام کوتاه (sms), نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←