سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'سفارشات'

نرم افزار زنجیره تامین مکانیزه

نرم افزار زنجیره تامین : در نرم افزار سگال در هنگام تعریف کالا ها میتوان نقطه سفارش ، حداقل موجودی  ، تامین کننده و نیز حداکثر موجودی را تعیین کرد  این اطلاعات در گزارش موجودی  به صورت کنترل ارائه شده است یعنی میتوان کالا هایی را که بر طبق تعریف به حداقل موجودی و یا نقطه سفارش رسیده اند مشاهده کرد بعد از این مرحله میتوان مجددا فیلتر کرد و بسته به انتخاب برحسب نقطه سفارش و یا حداقل موجودی سفارش داد

دقت داشته باشید برای کالا ها سفارش خرید و برای کالا های تولیدی برگه تولید برای تامین کنندگان صادر می گردد. یکی از امکانات کاربردی نرم افزار زنجیره تامین امکان تسهیم موجودی بر مبنا های نام برده میباشد  بدین معنا که حداقل موجودی و نیز نقطه سفارش را با توجه به موجودی جاری سفارش میدهد و از سفارش بیش از حد جلوگیری میکند  این امکان اختیاری است . انجام این پروسه در نرم افزار زنجیره تامین در هر زمان قابل اجراست و کاربران بسته به حجم ورود و خروج می توانند انجام دهند .

بعد از تولید مکانیزه برگه های سفارش خرید و تولید  برگه های صادر شده در پروسه سفارش دریافت و تولید قرار میگیرد و به راحتی میتوان دریافت سفارش و دستور تولید را در ماژول های مرتبط پیگیری کرد که خود آنها دارای workflow مشخصی است که کاربران را به راحتی راهبری میکند .این قابلیت برای مجموعه هایی که تنوع محصول زیادی دارند و بروز نگه داشتن موجودی انبار برایشان حایز اهمیت مفید میباشد و در وقت کاربران برای ایجاد برگه های سفارش بصورت دستی صرفه جویی میکند . حال آنکه این پروسه به صورت غیر مکانیزه نیز در سیستم قابل انجام است . دقت داشته باشید نرم افزار زنجیره تامین  به پیشنیاز تولید یا سفارش (بسته به کاربرد ) و نیز نرم افزار انبارو بازرگانی (بستر ) نیاز دارد .

نرم افزار زنجیره تامین

نرم افزار زنجیره تامین ، نقطه سفارش مکانیزه

نوشته شده در: سفارشات, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار فروشگاهی ،

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار فروشگاهی  : امروزه با گسترده شدن سازمان ها و توسعه حجم مبادلات دیگر روش های سنتی (ثبت کلاسیک و نوشتاری دفاتر) جوابگوی نیاز کنترل منابع مالی شرکت نیست و کامپیوتر نقش موثری در این فرایند دارد به نرم افزار هایی که بر پایه مفاهیم حسابداری جهت تسهیل امور به حسابداران یاری میرسانند نرم افزار حسابداری گویند .

این نرم افزار هابسته به نوع نیاز در طبقه بندی هایی قرار میگیرند که به اختصار به آن اشاره میکنیم .

نرم افزار فروشگاهی :

این دسته نرم افزار ها  تنها مدیریت صندوق و خرید و فروش و موجودی را کنترل و بهینه میکنند و سرعت عملکرد و آسان بودن در این نرم افزار ها حائز اهمیت است . و اکثرا بر مبانی بارکد کار میکنند .

حسابداری شرکتی :

این دسته نرم افزار ها کلیه امور شرکت اعم از انبار خرید و فروش ، خزانه دارای ، حقوق و دستمزد ، حسابداری (علمی) را مدیریت میکنند .

حسابداری یکپارچه :

این دسته به عنوان دسته ای از نرم افزار های شرکتی کلیه نیاز های ساز مان را مدیریت میکنند و بخشها  در قالب اسناد حسابداری تجمیع و زارشات خود را به هسته مرکزی ارائه میکنند افلب این نوع نرم افزار حسابداری به صورت تحت شبکه ارائه میشوند . و حسابداری صنعتی را نیز (جهت مدیریت کارخانه و تولید ) شامل میشوند .

معمولا این سه نوع نرم افزار حسابداری  در کشور ما بسته به نیاز ساز مان مورد استفاده قرار میگیرد . در ادامه قصد داریم بخش های این نرم افزار ها و کاربرد آن را معرفی نماییم .

نرم افزار حسابداری انبار :

جهت مدیریت ورود خروج کالا در انبار ها ، کنترل موجودی  استفاده میشوند

نرم افزار  خرید و فروش :

جهت مدیریت ورود و خروج کالا ها به صورت ریالی جهت ارائه به مشتریان ، چاپ خروجیهای تابعه ، تهیه گزارشات مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد .

نرم افزار حسابداری دریافت پرداخت و چک(خزانه داری) :

جهت کنترل ورود و خروج منابع مالی ، اسناد مالی ، کنترل حسابهای صندوق و بانک ، حصول مانده مشتریان ، تهیه گزارش های تابعه استفاده میشود .

نرم افزار حسابداری  تولید و سفارشات :

جهت مدیریت سفارشات خارجی ، تولید بر مبنای فرمول ساخت (bom) ، محاسبه بهای تمام شده کالا های تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد .

نرم افزار حسابداری مالیاتی :

این بخش  استفاده علمی از دانش حسابداری  شامل کدینگ حسابداری، اسناد مالی ، گزارشات تابعه (سندترازدفاتر قانونی  ) است که جهت یکپارچه سازی رویداد های مالی تمام بخش ها و اراذه به مراجع زیربط مورد استفاده قرار میگیرد .

 

نرم افزار حسابداری

 

نرم افزار حسابداری ، نرم افزار فروشگاهی

.

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, بارکد, تولید, حسابداری, سریال, سفارشات, مفاهیم سیستم, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش مانده سفارش

گزارش مانده سفارشات

در نرم افزار سگال می توان به تفکیک سفارشات خرید و فروش را ثبت و پروسه تحویل و دریافت را مدیریت کرد  ، در گزارش مانده سفارش شرح عملکرد دوره ای سفارشات اعم از خرید و یا فروش و نقل مانده آنها با موجودی جاری مقایسه شده و موجودی آتی را برآورد میکند .این بحث در دستور سفارش و برنامه ریزی تولید نقش بسزایی دارد .

امکانات :

سفارشات به تفکیک کالا

سرجمع سفارشات خرید و فروش

سرجمع دریافت و تحویل کالا ها

مانده سفارشات خرید و فروش

مقایسه موجودی و مانده سفارشات جهت حصول مانده آتیه

 

rep_sefaresh

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, سفارشات, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

مدیریت سفارشات اتوماتیک

در نرم افزار سفارشات سگال میتوانید بر مبنای موجودی در انبار ها سفارشات خرید و فروش و پروسه های تابعه را اتوماتیک مدیریت کنید .

قابلیت ها :

ثبت سفارشات فروش و زمان تحویل تقریبی

مدیریت تحویل بر مبنای موجودی

دسته بندی تحویل بر مبنای دلخواه (تاریخ  سفارش – مشتری – حجم ارسال)

رهگیری کامل سفارشات .

صدور فاکتور فروش اتوماتیک برای سفارشات آماده .

محاسبه و صدور اتوماتیک کسری انبار .

baz_modiriyatsefaresh

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, سفارشات, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 1 از 2 12