سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'اتوماسیون اداری و دبیر خانه'

تقویم فارسی در کل برنامه به همراه مناسبت ها

تقویم فارسی در کل برنامه به همراه مناسبت ها : در نرم افزار سگال تقویم ها به دو صورت موجود میباشند.

تقویم شمسی :

این تقویم به صورت شمسی و میلادی در هر جای سیستم قابل استفاده است این تقویم در کنترل های نوع تقویم با کلیدF7 فعال میشود و مقدار نتیجه آن را در قسمت مربوطه درج میکند . از قابلیت های این تقویم هوشمند بودن آن در قسمت تعطیلات و مناسبت ها است بدان معنی که میتواند مناسبت هایی که کاربر درج میکند در خود نشان دهد (تولد …یآدواره )  و یا از سرور سگال مناسبت ها و تعطیلات را فراخوانی کرده به کابر در کل سیستم نشان دهد .نرم افزار تقویم

تقویم کاربرگ ها :

این تقویم ترکیبی از تقویم شمسی و میلادی و زمان شروع و پایان کار برگ های که به صورت گرافیکی در روز هفته و یا بازه انتخابی در زمان را پیمایش میکند .

دقت داشته باشید تنها کاربرک هایی در این تقویم نشان داده میشوند که در بخش تنظیمات برگه مشخص شده باشند . پارامتر های زمان و نیز نوع تقویم نیز قابلیت ویرایش دارد .

 [aparat id=”TeV3l”]

تقویم فارسی در کل برنامه به همراه مناسبت ها

 

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها : در بسیاری از موارد پیش می آید که می خواهیم اطلاعاتی را از برگه ای به برگه دیگر انتقال دهیم و مجددا آن را وارد نکنیم .

برای صرفه جویی در وقت کاربران نرم افزار سگال این امکان را به کاربران میدهد تا اطلاعات برگه ها را به یکدیگر انتقال دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات کلی ، آرشیو فایل ، فرم ساز، فرم مالی می باشد.این تننظیمات به صورت گروهی یا تکی انجام مشود و میتواند بخشی از اطلاعات برگه مرجع را به برگه جاری انتقال دهد.

این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون ، انبار ، بازرگانی و دریافت پرداخت قابل استفاده میباشد .

در شکل  زیر فرم مرتبط برای کارکرد این منطور را مشاهده میکنید .

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

این امکان در سیستم گردش (work flow) کار نیز قابل استفاده است و بصورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد .

کارهای نتیجه روند در گردش کار میتوانند فرمساز ،آرشیو فایلها ،فرم مالی  را از کار سرشاخه و یا کارهای جاری سطوح بالاتر در روند مشخص کرد .

در شکل زیر نمونه ای از این مضمون مشاهده میشود .

 

فراخوانی اطلاعات

 

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, دریافت پرداخت, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM: در مقیاس بزرگ مدیریت و نیاز سنجی مشتریان پیچیده است مثلا اگر قصد داشته باشید ببینید آخرین تماس یا فاکتور هایی که برای مشتریان صادر کرده اید چه تاریخی بوده است و یا کدام یک از مشتریان در بازه ای تاریخی فعالیتی نداشته اند مشخص کنید گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM به مورد را حل میکند در حین گزارش نیز میتوانید اطلاعات تکمیلی طرف حساب و نیز دستور تولید برگه گروهی برای شرط جستجو شده صادر کنید مثلا با مشتریانی که طی شش ماه اخیر فعال نبودند دستور تماس تلفنی صادر کنید .

 

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار دبیرخانه و یا اتوماسیون اداری ؟

نرم افزار دبیرخانه و یا اتوماسیون اداری ؟ این سوال ذهن اکثر تصمیم گیرندگان برای تهیه نرم افزار را مشغول به خود کرده است. نرم افزار دبیرخانه به مجموعه اموری شامل دفتر اندیکارتور ، بایگانی، ثبت نامه صادره ، وارده ، نامه داخلی ، ثبت پیش نویس ،کارتابل ، گزارشات و فقط به امور بایگانی و فرایند نامه ها ی اداری می پردازد حال آنکه نرم افزار اتوماسیون اداری علاوه بر این کارها می تواند فرایند های یک شرکت را نیز ثبت و پیگیری کند .نرم افزار دبیرخانه یا اتوماسیون اداری در رده بندی های نرم افزار های اداری قرار میگیرند و لازم ملزوم هستند ولی  بهره گیری از هر کدام در قالب دیگری امکان پذبر نیست .

بهتر است قبل تهیه نرم افزار مدیر برای آینده نیز برنامه ریزی کند ،اگر هدف مکانیزاسیون امور شرکت و حذف هزینه ها باشد پس نرم افزار دبیرخانه به تنهایی کارساز نیست و اگر تصمیم به تهیه نرم افزار اتوماسیون اداری گرفته شد باید به این نکته توجه کرد مواردی که بستر های نرم افزار دبیرخانه هستند در اتوماسیون اداری رعایت شده باشد در زیر چند مبحث را به اختصار بیان میکنیم :

شماره دهی اندیکاتور و ثبت و دسته بندی نامه ها

شامل امکان تعریف انواع نامه و فرایند دارای سیستم شماردهی اتوماتیک بر مبنای یک واحد زمانی با قابلیت درج پیشوند و پسوند شماره ها .

بایگانی کامل اسناد ، اسکن و فکس

شامل امکان بایگانی کامل اسناد به تفکیک نامه و تهیه اسکن از روی مدارک و نیز ارسال و دریافت فکس در صورت نیاز

پیشنویس word یا فرمساز و گزارش ساز

امکان تهیه پیشنویس اطلاعات از روش متن نامه یا فرم ساز در فایل های doc و یا گزارش ساز

کارتابل ، داشبورد

کارتابل به تفکیک پرسنل و داشبورد مدیریتی جهت بررسی کلی

گزارشات و جستجو

گزارشات و جستجو های متنوع جهت تسهیل ارتباط با داده ها

نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار دبیرخانه و یا اتوماسیون اداری

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 2 از 7 12345»