سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار سگال'

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها ، مدیریت اسناد مالی

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها : در نرم افزار سگال سند های حسابداری و برگه ها به تفکیک نگهداری میشوند و مرتبط هستند گاهی اوقات پیش می آید که سهوا مغایرتی بین این دو پیش می آید کارتابل بررسی اسناد محیطی مدیریتی است که تماما برگه های یک دوره مالی را نمایش میدهد  و نیز سند های مرتبط آن را لیست میکند . و میتوان مغایرت های دوره ای مبلغی و تاریخی را مشاهده کرده نسبت به مسائل پیشبینی نشده در کمترین زمان راه حل بیابد . پیش نیاز این ماژول نرم افزار بازرگانی و حسابداری است . در این فرم میتوان سند های برگه ها را مجددا ایجاد و یا حذف کرد و تمام مشکلاتی محتمل در مغایرتها را رفع نمود .

برخی از مغایرت ها :

در این قسمت برخی از مغایرت ها و علل آن بررسی میگردد

مغایرت تاریخ  : شامل برگه هایی که تاریخ سند و برگه متفاوت است و زمانی پیش می آید که برگه ذخیره گشته وسند ایجاد شده و سپس تاریخ برگه تغییر یافته است و سند مجددا پست نشده است  و یا تغییر اتوماتیک اسناد در تنظیمات نیست .

مغایرت مبلغ  : شامل برگه هایی که مبلغ سند و برگه متفاوت است و زمانی پیش می آید که برگه ذخیره گشته وسند ایجاد شده و سپس مبلغ برگه تغییر یافته است و سند مجددا پست نشده است  و یا تغییر اتوماتیک اسناد در تنظیمات نیست .

مغایرت دوره : شامل تغییرات در دوره مالی بعد از عملیات برگه ها و اسناد .

مغایرت های کاربری  : شامل برگه ها و اسنادی که از یک طرف پاک شده اند مثلا سندی فاقد برگه یا برگه اس فاقد سند . و یا برگه هایی که بعد تولید سند از چرخه تایید خارج شده اند و بین سیستم مالی و بازرگانی اختلاف ایجاد کرده اند .

بررسی سند ها  ماژولی است که جهت سهولت کاربری موارد گفته شده به سیستم اضافه گردیده است و از طریق سند یا برگه نیز قایب پیگیری میباشد .

 

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, حسابداری, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار زنجیره تامین مکانیزه

نرم افزار زنجیره تامین : در نرم افزار سگال در هنگام تعریف کالا ها میتوان نقطه سفارش ، حداقل موجودی  ، تامین کننده و نیز حداکثر موجودی را تعیین کرد  این اطلاعات در گزارش موجودی  به صورت کنترل ارائه شده است یعنی میتوان کالا هایی را که بر طبق تعریف به حداقل موجودی و یا نقطه سفارش رسیده اند مشاهده کرد بعد از این مرحله میتوان مجددا فیلتر کرد و بسته به انتخاب برحسب نقطه سفارش و یا حداقل موجودی سفارش داد

دقت داشته باشید برای کالا ها سفارش خرید و برای کالا های تولیدی برگه تولید برای تامین کنندگان صادر می گردد. یکی از امکانات کاربردی نرم افزار زنجیره تامین امکان تسهیم موجودی بر مبنا های نام برده میباشد  بدین معنا که حداقل موجودی و نیز نقطه سفارش را با توجه به موجودی جاری سفارش میدهد و از سفارش بیش از حد جلوگیری میکند  این امکان اختیاری است . انجام این پروسه در نرم افزار زنجیره تامین در هر زمان قابل اجراست و کاربران بسته به حجم ورود و خروج می توانند انجام دهند .

بعد از تولید مکانیزه برگه های سفارش خرید و تولید  برگه های صادر شده در پروسه سفارش دریافت و تولید قرار میگیرد و به راحتی میتوان دریافت سفارش و دستور تولید را در ماژول های مرتبط پیگیری کرد که خود آنها دارای workflow مشخصی است که کاربران را به راحتی راهبری میکند .این قابلیت برای مجموعه هایی که تنوع محصول زیادی دارند و بروز نگه داشتن موجودی انبار برایشان حایز اهمیت مفید میباشد و در وقت کاربران برای ایجاد برگه های سفارش بصورت دستی صرفه جویی میکند . حال آنکه این پروسه به صورت غیر مکانیزه نیز در سیستم قابل انجام است . دقت داشته باشید نرم افزار زنجیره تامین  به پیشنیاز تولید یا سفارش (بسته به کاربرد ) و نیز نرم افزار انبارو بازرگانی (بستر ) نیاز دارد .

نرم افزار زنجیره تامین

نرم افزار زنجیره تامین ، نقطه سفارش مکانیزه

نوشته شده در: سفارشات, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

ارزش افزوده ، vat ، کیت مالیاتی

کیت مالیاتی ارزش افزوده:شرکت ها بسته به نوع فعالیت بصورت مالیات صنفی و یا دفتری فعالیت میکنند شرکت هایی که به صورت دفتری مالیات را تسلیم سازمان مربوطه میکنند موظفند به صورت فصلی( سه ماه )گزارش میزان خرید و فروش خود را به سازمان ارسال نمایند . در نرم افزار سگال امکان این دو نوع کارکرد پیشبینی شده است که به اختصار به توضیح آن میپردازیم .

تعاریف :

شامل تفکیک آیتم های (کالا های )مالیاتی  از  از سایر آیتم هاست و در بخش دیگر برگه ها ی شامل این پروسه تنظیم میگردند و در انتها درصد مالیات ارزش افزوده در سال جاری به دوره انتصاب می یابد .

تنظیم پارامتر های مالیاتی

کاربرد

بعد از طی پروسه تعریفی مالیاتی ارزش افزوده بر طبق تعریف نوع مجموعه مبتی بر مالیاتی بودن یا صنفی برگه ها را ثبت میکنیم این ثبت بر طبق تعریف های تابعه مالیات را منظور میکند .

ثبت فاکتور مالیاتی

 

گزارش بعد ثبت برگه ها میتوان به صورت ادواری به دلخواه گزارش مرور تهیه کرد و در تهیه گزارش مالیاتی از آن بهره برد .

گزارش سرجمع ارزش افزوده

 

کیت مالیاتی ارزش افزوده

نوشته شده در: حسابداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نسخه پاییز ۹۴

نسخه پاییز ۹۴

اضافه شدن گزارش سرجمع مالیات
بهینه سازی سیستم تغییرات
۱۳۹۴/۰۸/۱۸
اضافه شدن اسکن به درج فکس
بهینه سازی و بازنگری ماژول ایجاد کننده و تغییر دهنده اسناد
قابلیت تغییر اسناد سیستمی در دوره
۱۳۹۴/۰۸/۱۱
اضافه شدن کنترل مدیت زمان فکس
۱۳۹۴/۰۷/۲۷
اضافه شدن اطلاعات قفل به فرم درباره برنامه و بروزرسانی
اضافه شدن ماژول مالیاتی به بازرگانی و حسابداری
بهینه سازی دقت نرخ گذاری به چهار رقم در ورودی و خروجی
۱۳۹۴/۰۷/۰۸
اضافه شدن ماژول رویت فکس های دریافتی به نرم افزار فکس
بهینه سازی تولید اسناد برگه ها
تصریح متد حساب مقابل برگه های دریافت پرداخت
timemout extra of fax module
بهینه سازی سند تنخواه
قابلیت مرتب سازی بر اساس تاریخ در تجمیع در تاریخ همسان
بهینه سازی تنظیم تعداد سعی فکس
بهینه سازی سرعت سند اختتامیه و سود وزیان
اضافه شدن گزارش کسر موجودی انبار جهت استفاده در انبار و تولید
بهینه سازی گزارش دفاتر حسابداری
۱۳۹۴/۰۴/۰۶
بهینه سازی سرعت فراخوانی اطلاعات از اکسل
بهینه سازی متد ارسال فایل به صف فکس بر روی سرویس گیر

نسخه پاییز ۹۴

نوشته شده در: تغییرات نسخه ها, مسایل فنی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 13 از 46 «101112131415»