سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار سگال'

گزارش بهره وری شرکت و ارزیابی کارکرد کاربران در اتوماسیون اداری

گزارش بهره وری شرکت و ارزیابی کارکرد کاربران در اتوماسیون اداری: خیلی از اوقات پیش می آید که مدیر یک مجموعه معیاری برای نگاه به روند کار های شرکت، پیشبرد اهداف و یا ارزیابی کاربران ندارد و فقط به حجم مبالغ ورودی در شرکت و یا شنیده های جلسات بسنده میکند  . ارزش های ورودی مبلغ چندان متر معیار مناسبی برای این امر نیست چون هموراه بحث تورم و یا قیمت تمام شده ی متغییر کالا این امر را مخدوش میسازد اگرچه این متر موضوع مهمی در بهره وری بحساب می آید که با ترکیب مولفه های انسانی انجام دهنده یه امور  نتیجه ی قابل قبول تر و مستند تری به ارمغان می آورد .

مورد بعدی کاربرد این مقوله ارزش گذاری کلیه امور انجام شده و امور باز سازمان  جهت مدیریت  است که با مقایسه آن نسبت به دوره های قبلی نگاهی مستند به وضعیت جاری پیشرفت شرکت ارائه میدهد و همچنین باتوجه به پارامتر های ورودی ارزش گذاری پرسنل موثر و کلیدی و فعال را مشخص میکند و میتواند مستندی جهت تشویق و ارتقا باشد .

در سیستم اتوماسیون اداری سگال این ارزش گذاری بر مبنای کاربرگ  و پرسنل انجام میگیرد که کاملا پارامتریک  ارزش های مهم شرکت را تعریف و به صورت اتوماتیک محاسبه و گزارش میدهد

گام اول  : ارزش گذاری کاربرگ ها و کاربران 

در این قسمت بعد از تعریف امور جاری شرکت ارزش هر کار که توسط پرسنل انجام میشود مشخص میگردد  ..

این ارزش گذاری شامل کلیه امور اعم از پیگیری ، فنی ، خدماتی ،مالی میباشد که بسته به تجربه سازمان و میزان اهمیت امور مشخص میگردد .

 

ارزش گذاری کارها در محاسبه بهره وری

گام دوم ضریب ارزیابی بخش ها 

در این قسمت بسته به نوع فعالیت شرکت ضرایب نمره دهی و ارزیابی بخش های شرکت که کاربران عضو آن هستند مشخص میگردد .

ضریب  فعالیت :  ارزش گذاری شرکت نسبت به انجام امور موحله به هر کاربر

ضریب تاثیر گذاری یا تخصص : ارزش گذاری شرکت نسبت به تخصص اقراد بخش در انجام امور سازمان است  این ضریب در گزارش اهمیت بخش ها در کل سازمان اثر بخشی انها را مشخص میکند.

ضریب انجام کار ها : ارزش گذاری شرکت نسبت به امور انجام شده بخش در تقارن ضریب تاثیر کذاری است این ضریب در گزارش گلوگاه های شرکت را مشخص میکند .

معرفی ضرایب بهره وری

گام سوم گزارش 

بعد از تعریف ارزش گذاری ها کاربرگ ها و ضرایب ارزش گذاری و نیز طی یک دوره ادواری کار توسط بخش ها و کاربران میتوان گزارش دلخواه در یک دوره مشخص تهیه کرد .

کار ها توسط کاربران در کارتابلهای مربوط به خودشان انجام و سپس توسط مدیر کارشان تایید میگردد سپس در گزارش لحاظ میشود .

گزارش بهره وری

حال به توضیح مولفه ها می پردازیم

تاریخ : گزارش گیرنده میتواند محدوده تاریخی خواسته شده   را تعیین کند که با مقایسه دوره قبلی اثر بخشی را مطالعه نماید

 کل ارزش ورودی : سیستم بر مبنای پارامتر تاریخی مورد مطالعه جمع ارزش دوره که متشکل از ارزش کاربرگ ها و تعداد کارهاست محاسبه  میکند

درصد انجام کارها : بر مبنای ارزش امور انجام شده را محاسبه و به صورت درصدی نشان میدهد اگر این درصد پایین باشد نشان دهنده ی گلوگاه کلی سازمان است .

قعالیت : درصد فعالیت هر کاربر نسبت به امور محوله طی دوره را نشان میدهد .

تاثیر  : درصد تاثیر امور محوله به کاربر نسبت به کل سازمان را مشخص میکند که برمبنای ارزش گذاری کاربرگ ها مشخص می شود  کدام کاربران در سازمان  طی دوره نقش موثر تری دارند .

انجام : درصد انجام امور هر کاربر نسبت به کل امور ساز مان است که بر طبق ارزش گذاری مشخص شده است که این درصد ظریب نفوذ پرسنل در سازمان را مشخص میکند بدیهی است پرسنل ارزشمندی که درصد انجام پایینی دارند کلوگاه های انسانی سازمان ها هستند .

نمره بازیابی : این نمره باتوجه به ارزش گذاری کاربرگ ها و نیز ضرایب  فعالیت ، تاثیر ، انجام محاسبه میشود و میتواند معیار تشویقی پرسنل  با توجه به این جمع بندی ها   قرار گیرد

گزارش بهره وری شرکت و ارزیابی کارکرد کاربران در اتوماسیون اداری

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax

ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax:یکی از راهکار های جدید نرم افزار فکس سگال امکان ارسال فکس به سرویس فکس ویندوز است.

این امکان علاوه بر ساز و کار خود سیستم ارائه شده برای این منظور بعد از درج و تکمیل دفترچه تلفن و یا فراخوانی از اکسل میتوانید فرمت ساده و یا پیشنویس (درج اسامی و سایر فیلد ها word)را در فایل مورد نظر انتخاب کنید، سپس از لیست اسامی یک فرمان کلی و یا فیلتر شده با توجه به جستجوی خواسته تعیین کنید دکمه ارسال به صف فکس ویندوز بقیه کارها را انجام میدهد  و ارسال و مدیریت فکس ها در سیستم فکس ویندوز قابل پیگیری میباشد .

همانطور که گفته شد این امکان علاوه بر ساز و کار نرم افزرا ارائه شده است و خود نرم افزار هسته ای پیشرفته تر از windows fax جهت مدیریت و برنامه ریزی مجدد فکس های ارسالی در اختیار کاربر قرار میدهد .ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax

ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax

نوشته شده در: فکس, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار فکس انبوه Fax server

فکس سرور صنعتی ، Fax server , نرم افزار اسال فکس انبوه:

این نرم افزار به صورت تک کاربره روی یک سیستم و یا یا تحت شبکه نصب میگردد.

قابلیت ارسال بایک dial up مودم یا چند مودم (بصورت تحت شبکه ) را داراست.

از بانک اطلاعاتی sql server استفاده میکند و دارای مخزن مشترک بر روی سرور است (بصورت شبکه) .

سازکاری کامل با نرم افزار word جهت پیشنویس نامه گروهی و درج اسالمی دارد (عکس ،نوشته ، چارت …)

سازگاری کامل با نرم افزار excel جهت خواندن بانک اطلاعاتی  (دفترچه تلفن) را داراست .

دارای پرینتر مجازی است  و قابلیت اسکن مستقیم است و محدودیت پسوند فایل را ندارد .

دارای یک دفترچه تلفن کامل جهت مدیریت بانک اطلاعاتی و نیز گزارش ساز جهت کارهای چاپی گروهی بر روی بانک اطلاعاتی را داراست .

نسبت به راهکار اینترنتی ، پنلی ، از هزینه نگهداری و هزینه ارسال کمتری برخورداز است .

از فکس مودم استفاده میکند و تجهیزات گرانقیمت  و اختصاصی ندارد .

دارای صف هوشمند است و وقت روی یک فکس تلف نمیکند .

دارای گزارش گیری کامل است و گزارشات متنوع اعم از ارسال شده و نشده (دلیل عدم ارسال) در اختیار کاربر قرار میدهد .

انحصارا برای مشتری نصب میشود و پنل اینترنتی نیست .

دارای قابلیت ارسال به داخلی  را داراست ..

میتواند فکس های گروهی را بخش بندی کند و گزارش موضوعی به مشتری دهد (بخش بندی همایش های مختلف ).

قابلیت برنامه ریزی مجدد فکس های انجام نشده طبق گزارش را دارد .

با اتوماسیون اداری سگال کاملا لینک میباشد .

دارای داشبورد کلی مدیریتی میباشد .

قابلیت درج از شبکه و مدیریت فکس ها از طریق شبکه را داراست .

فکس سرور صنعتی ، Fax server , نرم افزار اسال فکس انبوه

نرم افزار فکس انبوه Fax server

نوشته شده در: فکس, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری

مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری : امروزه اطلاع رسانی و راهبری مشتریان در رضایت آنها در انجام امور خدماتی نقش بسزایی دارد این موضوع بدین معنی است که در تعریف CRM در جاهایی لازم است به صورت سیستمی مشتری را از انجام امور و کاستی ها مطلع نمود  در گذشته این امر توسط پیگیری های تلفنی مشتری و نیز اطلاع رسانی کارشناسان شرکت به صورتی سنتی انجام میشده است .

در نرم افزار سگال در بخش های اتوماسیون اداری و فرمساز ، بازرگانی و خزانه داری این تنظیمات در برگه ها انجام میشود

ایجاد برگه 

ویرایش برگه 

یادآوری برگه  (طبق تنظیمات برگه)

انجام برگه 

ویرایش فرمساز 

و دستگاههای قابل پیاده سازی عبارتند از

پیام کوتاه (مودمی و اینترنتی)

ایمیل 

ونیز همچنین در متد های زیر ارسال های اتوماتیک قابل انجام است

شرح ثابت : 

توضیحی ثابت در ازای رویداد توسط دستگاه فرستاده میشود مثلا :   پیام کوتاه پرونده شما انجام شد در هنگام انجام برگه

شرح پارامتریک :

توضیحی پارامتریک حاوی اطلاعات برگه به صورت هوشمند ارسال میشود  مثلا : مشتری گرامی @طرف حساب@  (در هنگام ارسال نام مشتری برگه  جایگزین  میگردد)   کار شما انجام شد.

ماژول سفارشی :

در این حالت مشتری خاسته دقیق را به شرکت تولید کننده نرم افزار اعلام میکنند و شرکت یک ماژول سفارشی برای آن کار خاص تولید میکند که میتواند تمام موارد سیستم و نیز کار هایی را انجام دهد

مثلا : ماژولی مورد در خواست است که در هنگام تایید برگه مانده مشتری و نیز تعداد پرونده های مشتری ارسال گردد  .مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری

مدیریت رویداد ها در نرم افزار اتوماسیون اداری و بازرگانی و خزانه داری

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, انبار و بازرگانی, دریافت پرداخت, فرم ساز, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 3 از 45 12345»