تولید برگه گروهی
تولید برگه گروهی :یکی از قابلیت های نرم افزار اتوماسیون اداری سگال ایجاد برگه های مرتبط گروهی برای سهولت برنامه ریزی وظایف پرسنل است این قابلیت به مدیران کمک میکند بر طبق گزارشاتی تهیه می کنند ،کارهای پرسنل سازمان را با چند کلیک برنامه ریزی کنند . معمولا این کارها در شرکت ها به صورت دستی و غیر سیستماتیک انجام میشود و وقت و انرژی مدیران را تلف میکند . این قابلیت علا وه بر صرفه جویی و در وقت و هزینه سازمان ، گزارشات تحلیلی بهتری از عملکرد برای مدیران فراهم میکند .این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون سگال به دو بخش تقسیم میشود که در زیر توضیحات این قابلیت مورد بررسی قرار گرفته است .
ایجاد گروهی برگه در طرف حساب های مختف:
فرض کنید بازاریابی یک مجموعه را بعهده گرفته اید و بانک اطلاعات طبقه بندی شده ای در اختیار دارید و میخواهید این بانک را بین پرسنل تقسیم کنید و کارکرد آنها را زیر نظر داشته باشید . برای حصول این ایده شما میتوانید انواع جستجو را در فرم اطلاعاتی بانک انجام داده و بعد از تقسیم بندی برای پرسنل یک مجموعه کار تنظیم کنید . بعد از این پروسه و انجام کارها توسط پرسنل در ماژول کارتابل میتوانید از طریق گزارش کارکرد عملکرد بر روی کار ها را نظارت کنید . همچنین داشبورد مدیریتی گزارش لحظه به لحظه از کل کار ها و کارهای انجام شده و کارهای باقیمانده در اختیار شما قرار میدهد .
ایجاد گروهی برگه ها با تحلیل از گزارشات:
فرض کنید میخواهید برای مشتریانی که یک محصول خاص را در یک بازه زمانی خریداری کرده اند محصولی مرتبط را ارائه دهید یعنی از روی گزارشی تحلیلی شروع به بازاریابی و ایجاد کار برای پرسنل کنید.معمولا این کار در شرکت ها جهت کنترل کیفیت یا بازاریابی مجدد اعمال مشود ، برگه های مرتبط ایجاد شده توسط این ماژول در کارتابل پرسنل قابل انجام و در داشبورد مدیریتی و گزارش کارکرد قابل پیگیری است .این کار ها به صورت دنباله کار قبلی به صورت درخت واره در پرونده مشتری طبقه بندی و بایگلانی میشوند و در آینده با یک کلیک بر روی طرف حساب کلیه کارها و امور انجام شده برای یک طرف را میتوانید به راحتی رویت کنید.
تولید برگه گروهی
نوشته شده در: اتوماسیون, نرم افزار های اداری, همه موارد
ارسال دیدگاه: (۰) ←