سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار سگال'

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان : در بخش نرم افزار مدیریت کسب و کار  به شرح اجمالی سیستم گردش کار سگال پرداختیم در این نوشته سعی داریم

فرم مدیریت گردش کار های جاری سازمان را بررسی کنیم .

این فرم تمام گردش کارهای سازمان را به صورت خلاصه جمع آوری میکند . و اطلاعاتی نظیر نام روند تاریخ و کار شروع و پایان ، وضعیت جاری و نتیجه ها را نشان میدهد و علاوه بر مدیریت روند ها یک گزارش کامل از آنهاست .

در این فرم میتوان به تعریف روند جاری ، دیاگرام روند طی شده ، کار شروع ، کار پایان دسترسی پیدا کرد .

تفکیک روند های انجام شده و در جریان از قابلیت های دیگر این فرم است .

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

 

نوشته شده در: گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش برآورد تولید ، برنامه ریزی تولید ، محاسبه کسری تولید ، سفارش تولید ، مدیریت موجودی

گزارش برآورد تولید :یکی از مواردی که یک شرکت تولیدی با آن روبروست کنترل  موجودی انبار جهت تولید است.در روش های قدیمی  با تنظیم نقطه سفارش این مورد را تا حدی برطرف میشد. بدان معنی که یک کارگاه میزان مصرف خود را در یک بازه زمانی با توجه به ظرفیت تعیین میکرد  و مشکل عدم موجودی در روند تولید حل میشد .اگر چه این روش روشی کاراست ولی روش دقیقی به شمار نمیرود در ثانی انبار کردن کالا ،فضا و هزینه دارد.گزارش براورد تولید مخصوص کالاهای تولیدی میباشد که دارای فرمول ساخت هستند و نوعی برنامه ریزی تولید به حساب میآید . برآورد تولید با توجه به فرمول ساخت  bom و تعداد درخواست کالای تولیدی کالا های مصرفی را برآورد کرده با موجودی مقایسه میکند سپس میزان کسری را  اعلام میکند .

در گزارش برآورد تولید گزارش میتوان میزان کسری را به تامین کنندگان بصورت اتوماتیک اعلام نمود و برگه سفارش خرید برای آن ثبت نمود. این نوع برنامه ریزی قبل از تولید جهت تامین موجودی انبار می باشد و اگر در فومول ساخت ضایعات و پرتی در نظر گرفته شود جزو دقیق ترین روش ها در تامین مواد مصرفی انبار است .

گزارش برآورد تولید

در زیر به این گزارش را به بررسی میکنیم

گام اول : ورود درخواست 

در این فرم ابتدا میران و تعداد کالا های تولیدی مورد درخواست را وارد میکنیم

درخواست برآورد تولید

گام دوم : تنظیم نوع گزارش 

در این قسمت نوع محاسبه اقلام مصرفی بیان میشود که حاوی سه نوع تنظیم است.

سطح کل تولید و مصرف :حاوی میزان براورد کالاهای تولیدی و مصرفی درخواست ها میباشد.

اقلام مصرفی در سطوح تولید :حاوی میزان براورد فقط اقلام مصرفی در تمام سطوح تولید در خواست ها می باشد .

در این نوع تنظیم  کالا های تولیدی مرکب که خود حاوی کالا های تولیدی هستند در نظر گرفته میشود .

تولید و اقلام مصرفی :حاوی میزان براورد فقط اقلام مصرفی و تولیدی در تمام سطوح تولید درخواست ها می باشد .

در این نوع تنظیم کالا های تولیدی مرکب که خود حاوی کالا های تولیدی هستند در نظر گرفته میشود .

 

گزارش برآورد تولید

 

گام سوم : تولید برگه های سفارش خرید و تولید با توجه به کسری

در این مرحله با زدن دکمه تولید برگه ها ، برای کالاهای مصرفی سفارش خرید ثبت میگردد .

اگر کالای تشکیل دهنده تولیدی باشد  برای کالا های تولیدی برگه تولید  ثبت میگردد .

این پروسه به صورت اتوماتیک با توجه به برآورد،موجودی ، و کسری ها در تاریخ تعیین شده صادر میشود.

گزارش برآورد تولید 

نوشته شده در: تولید, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

کنترل اعتبار مشتریان و پیش فرض های پخش و پورسانت

کنترل اعتبار مشتریان و پیش فرض های پخش و پورسانت :در بخش تعریف طرف حساب ها علاوه بر تعریف فیلد های عمومی میتوان پیشفرض های پخش و پوسانت  شامل روش پخش  ،بازاریاب ، پخش کننده ، مسئول فروش ، روش پرداخت و همچنین اعتبار بدهی در برگه ها را تعیین کرد که این پشفرض ها در صورت استفاده بصورت اتوماتیک برای آن طرف حساب در برگه درج میگردد و قابل تغییر است .

کنترل اعتبار بدهی مشتریان

 

اعتبار نیز اگر در تنظیمات تایید شود برای مشتریان چک میگررد و در صورت نداشتن اعتبار از تایید برگه جلوگیری میکند .

 

کنترل اعتبار مشتریان و پیش فرض های پخش و پورسانت

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور

راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور : در نسخ جدید نرم افزار های سگال جهت ارتباط کاراتر با مشتریان شرکت مواردی درج گردیده است که به اختصار به آن میپردازیم

راهبری پیشنهادات :

در نرم افزار فرمی تعبیه شده که مشتری میتواند نقطه نظرات خود را در باره نرم افزار با سازنده مطرح کرده پیگیری کند

راهبری نسخه ها :

در نرم افزار سگال در هر نسخه ،تغییرات نسخه ها به صورت کامل بیان میشود و مشتری در صورت نیاز و اطلاع از تغییرات میتواند بروز رسانی نرم افزار را انجام دهد

این موارد شامل نقشه کار شرکت سازنده و نیز پیشنهادات حل شده مشتری و سایر مشتریان میباشد

بروز رسانی آسان :

در هر ورود در صورت وجود نسخه جدید به مشتری اطلاع رسانی میگردد و مشتریان میتوانند به سادگی خودشان نرم افزار را بروز رسانی کنند

راهبری پشتبانی :

برای هر مشتری در سایت یک پنل رایگان در نظر گرفته شده که اطلاعات فنی مشتری (قفل – رابط – امکان سنجی پشتیبانی )  درج گردیده که به صورت هوشمند در اتمام دوره پشتیبانی به مشتری اطلاع رسانی میگررد .

گزارش لاگ و رشد اطلاعات :

این مقوله شامل مدیریت امور انجام شده در سیستم توسط هر کاربر و نیز میزان رشد اطلاعات میباشد که این امور برای مدیر سیستم حائز اهمیت است .

انجام امور فنی توسط کاربران :

در کلیه نرم افزار های سگال علاوه بر راهنمای حساس به موضوع تمام موارد فنی با مشتریان در میان گذاشته میشود و محیطی جهت انجام امور فنی در نرم افزار تعبیه شده است که مشتری میتواند به سادگی مشکلات پی آمده را حل نماید این محیط شامل امور مدیرت فنی نیز میباشد علاوه بر آن مشتریان میتوان تمامی موارد فنی و کاربردی را با مسئول فنی شرکت به صورت تلفنی و از راه دور  و حضوری مرتفع نمایند

 

راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور

 

راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور

نوشته شده در: مسایل فنی, مفاهیم سیستم, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 9 از 46 «7891011»