سگال پرداز

نوشته ها

نرم افزار زنجیره تامین مکانیزه

نرم افزار زنجیره تامین : در نرم افزار سگال در هنگام تعریف کالا ها میتوان نقطه سفارش ، حداقل موجودی  ، تامین کننده و نیز حداکثر موجودی را تعیین کرد  این اطلاعات در گزارش موجودی  به صورت کنترل ارائه شده است یعنی میتوان کالا هایی را که بر طبق تعریف به حداقل موجودی و یا نقطه سفارش رسیده اند مشاهده کرد بعد از این مرحله میتوان مجددا فیلتر کرد و بسته به انتخاب برحسب نقطه سفارش و یا حداقل موجودی سفارش داد

دقت داشته باشید برای کالا ها سفارش خرید و برای کالا های تولیدی برگه تولید برای تامین کنندگان صادر می گردد. یکی از امکانات کاربردی نرم افزار زنجیره تامین امکان تسهیم موجودی بر مبنا های نام برده میباشد  بدین معنا که حداقل موجودی و نیز نقطه سفارش را با توجه به موجودی جاری سفارش میدهد و از سفارش بیش از حد جلوگیری میکند  این امکان اختیاری است . انجام این پروسه در نرم افزار زنجیره تامین در هر زمان قابل اجراست و کاربران بسته به حجم ورود و خروج می توانند انجام دهند .

بعد از تولید مکانیزه برگه های سفارش خرید و تولید  برگه های صادر شده در پروسه سفارش دریافت و تولید قرار میگیرد و به راحتی میتوان دریافت سفارش و دستور تولید را در ماژول های مرتبط پیگیری کرد که خود آنها دارای workflow مشخصی است که کاربران را به راحتی راهبری میکند .این قابلیت برای مجموعه هایی که تنوع محصول زیادی دارند و بروز نگه داشتن موجودی انبار برایشان حایز اهمیت مفید میباشد و در وقت کاربران برای ایجاد برگه های سفارش بصورت دستی صرفه جویی میکند . حال آنکه این پروسه به صورت غیر مکانیزه نیز در سیستم قابل انجام است . دقت داشته باشید نرم افزار زنجیره تامین  به پیشنیاز تولید یا سفارش (بسته به کاربرد ) و نیز نرم افزار انبارو بازرگانی (بستر ) نیاز دارد .

نرم افزار زنجیره تامین

نرم افزار زنجیره تامین ، نقطه سفارش مکانیزه

نوشته شده در: سفارشات, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

ارسال دیدگاه

شما باید وارد شوید تا دیدگاهی ارسال کنید.