سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار سگال'

ماژول فراخوان گزارشات ، رابط گزارش ساز فارسی

ماژول فراخوان گزارشات :  همانطور که میدانید نرم افزار سگال یک گزارش ساز پیشرفته فارسی در هر فرم  داراست که برای هر فرم ۴ گزارش با نام های قابل سفارشی سازی پیشیسنی کرده است . همچنین به ازای هر برگه (خرید ، فروش …) ۴ گزارش پیشبینی شده است . در نسخه های جدید سگال  امکانی به نام فراخوان گزارشات پیشبینی شده است این امکان کاربر را قادر میسازد تا در هر زمان در هر فرم به یک کلیک نسخه آخر گزارش آن فرم را به همره نام به سیستم خود پیوست کند  و یا گزارشات جدید که به سیستم اضافه گشته است به نرم افزار خود اضافه کند  روال این کار به این صورت است که بعد پرسیدن نام گزارش و تاییدیه آن از جانب کاربر گزارش پیشفرض از سایت به نرم افزار پیوست میگردد همچنین کاربر مبتواند این گزارشات را به سلیقه و دلخواه خود تغییر دهد .

 

ماژول فراخوان گزارشات

ماژول فراخوان گزارشات

نوشته شده در: مفاهیم سیستم, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش های مالی سالیانه و چند دوره ای

گزارش های مالی سالیانه و چند دوره ای :گزارشات مالی تراز ، دفاتر ، از مشخص ترین گزارشهای مالی در سیستم های حسابداری است و گاهی اوقات پیش می آید که حسابداری میخواهد گردش یک حساب را در چند دوره مالی مقایسه و بررسی کند سیستم حسابداری سگال این امکان را بصورت اختیاری در گزارشات کلیدی مهیا  شده است که بسته به نظر حسابدار به صورت دوره ای و نیز بازی تاریخ و یا یک بازه تاریخی چند ساله میتوان تهیه نمود . این گزارشات به صورت مروری هستند و تا خود سند یا برگه پیش روی میکنند .

این مقوله شامل تراز حسابهای  تفصیلی شناور نیز میگردد  و میتوان از آن مستقیما به گردش حساب های متربط یک تفصیلی شناور و یا دفتر آن حساب رسید .

 

rep_dore

گزارش های مالی سالیانه و چند دوره ای

نوشته شده در: حسابداری, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها ، مدیریت اسناد مالی

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها : در نرم افزار سگال سند های حسابداری و برگه ها به تفکیک نگهداری میشوند و مرتبط هستند گاهی اوقات پیش می آید که سهوا مغایرتی بین این دو پیش می آید کارتابل بررسی اسناد محیطی مدیریتی است که تماما برگه های یک دوره مالی را نمایش میدهد  و نیز سند های مرتبط آن را لیست میکند . و میتوان مغایرت های دوره ای مبلغی و تاریخی را مشاهده کرده نسبت به مسائل پیشبینی نشده در کمترین زمان راه حل بیابد . پیش نیاز این ماژول نرم افزار بازرگانی و حسابداری است . در این فرم میتوان سند های برگه ها را مجددا ایجاد و یا حذف کرد و تمام مشکلاتی محتمل در مغایرتها را رفع نمود .

برخی از مغایرت ها :

در این قسمت برخی از مغایرت ها و علل آن بررسی میگردد

مغایرت تاریخ  : شامل برگه هایی که تاریخ سند و برگه متفاوت است و زمانی پیش می آید که برگه ذخیره گشته وسند ایجاد شده و سپس تاریخ برگه تغییر یافته است و سند مجددا پست نشده است  و یا تغییر اتوماتیک اسناد در تنظیمات نیست .

مغایرت مبلغ  : شامل برگه هایی که مبلغ سند و برگه متفاوت است و زمانی پیش می آید که برگه ذخیره گشته وسند ایجاد شده و سپس مبلغ برگه تغییر یافته است و سند مجددا پست نشده است  و یا تغییر اتوماتیک اسناد در تنظیمات نیست .

مغایرت دوره : شامل تغییرات در دوره مالی بعد از عملیات برگه ها و اسناد .

مغایرت های کاربری  : شامل برگه ها و اسنادی که از یک طرف پاک شده اند مثلا سندی فاقد برگه یا برگه اس فاقد سند . و یا برگه هایی که بعد تولید سند از چرخه تایید خارج شده اند و بین سیستم مالی و بازرگانی اختلاف ایجاد کرده اند .

بررسی سند ها  ماژولی است که جهت سهولت کاربری موارد گفته شده به سیستم اضافه گردیده است و از طریق سند یا برگه نیز قایب پیگیری میباشد .

 

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها

بررسی سند ها ، رفع مغایرت ها

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, حسابداری, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار زنجیره تامین مکانیزه

نرم افزار زنجیره تامین : در نرم افزار سگال در هنگام تعریف کالا ها میتوان نقطه سفارش ، حداقل موجودی  ، تامین کننده و نیز حداکثر موجودی را تعیین کرد  این اطلاعات در گزارش موجودی  به صورت کنترل ارائه شده است یعنی میتوان کالا هایی را که بر طبق تعریف به حداقل موجودی و یا نقطه سفارش رسیده اند مشاهده کرد بعد از این مرحله میتوان مجددا فیلتر کرد و بسته به انتخاب برحسب نقطه سفارش و یا حداقل موجودی سفارش داد

دقت داشته باشید برای کالا ها سفارش خرید و برای کالا های تولیدی برگه تولید برای تامین کنندگان صادر می گردد. یکی از امکانات کاربردی نرم افزار زنجیره تامین امکان تسهیم موجودی بر مبنا های نام برده میباشد  بدین معنا که حداقل موجودی و نیز نقطه سفارش را با توجه به موجودی جاری سفارش میدهد و از سفارش بیش از حد جلوگیری میکند  این امکان اختیاری است . انجام این پروسه در نرم افزار زنجیره تامین در هر زمان قابل اجراست و کاربران بسته به حجم ورود و خروج می توانند انجام دهند .

بعد از تولید مکانیزه برگه های سفارش خرید و تولید  برگه های صادر شده در پروسه سفارش دریافت و تولید قرار میگیرد و به راحتی میتوان دریافت سفارش و دستور تولید را در ماژول های مرتبط پیگیری کرد که خود آنها دارای workflow مشخصی است که کاربران را به راحتی راهبری میکند .این قابلیت برای مجموعه هایی که تنوع محصول زیادی دارند و بروز نگه داشتن موجودی انبار برایشان حایز اهمیت مفید میباشد و در وقت کاربران برای ایجاد برگه های سفارش بصورت دستی صرفه جویی میکند . حال آنکه این پروسه به صورت غیر مکانیزه نیز در سیستم قابل انجام است . دقت داشته باشید نرم افزار زنجیره تامین  به پیشنیاز تولید یا سفارش (بسته به کاربرد ) و نیز نرم افزار انبارو بازرگانی (بستر ) نیاز دارد .

نرم افزار زنجیره تامین

نرم افزار زنجیره تامین ، نقطه سفارش مکانیزه

نوشته شده در: سفارشات, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 12 از 45 «1011121314»