سگال پرداز

نوشته ها

سیستم شماره دهی، نوبت دهی ، گفتاری ،موتور تبدیل متن به گفتار TTS در رویداد های برگه

اعلام  گفتاری متن  های سفارشی، در انجام کار ها و یا بررسی کارتابل پرسنل یکی از مواردی است که در شرکت های دارای ارباب رجوع و خدماتی در جهت مدیریت خدمات مورد استفاده قرار میگیرد ، مثلا در بانکها سیستم شماره ها توسط این نوع سیستم ها اعلام شده و ارباب رجوع را به سمت باجه مربوطه هدایت میکند . 

در اتوماسیون سگال این امکان به صورت پارامتریک روی رویداد های سفارشی برگی قابلیت پیاده سازی داشته و به صورت مجتمع یا دپارتمانی این امر را به انجام میرساند . در مطلب جاری قصد داریم به شرح موتور تبدیل متن به گفتارtts سگال بپردازیم .

گام اول : مدیریت رویداد ها و متن های سفارشی 

در تنظیمات برگه میتوانید با توجه به رویدادی که در بر روی برگه انجام میشود یک متن پارامتریک سفارشی طراحی کنید پارامتری ها با توجه به مقادیر برگه در شماتیک طراحی شده جایگزین میشود این فیلدها به سیستم فرمساز سگال نیز متصل است . طراحی tts در سیستم شماره دهی

گام دوم : اجرا 

وقتی رویداد طراحی شده بر بروی برگه اعمال میشود متن پارامتریک ساخته شده و به فرمت گرفتاری tts تبدیل میشود و از اسپیکیر قسمت مربوطه پخش میگردد . این زیر سیستم نیازی به تجهیزات سخت افزاری خاصی ندارد و بایک اسپیکر در بخش یا بخش های مربوطه قابل پیاده سازی است . این زیر سیستم در کارتابل و تقویم زمانبندی  و سیستم اتوماسیون و فرمساز فعال و قابل استفاده است . 

 

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

ارسال دیدگاه

شما باید وارد شوید تا دیدگاهی ارسال کنید.