سگال پرداز

نوشته ها

نرم افزار حسابداری شعب

نرم افزار حسابداری شعب : در بحث پیاده سازی نرم افزار موارد پیش می آید که باید دو نقظه دور از هم با یک نرم افزار و اطلاعات واحد کار کنند . مثلا شرکتی را در نظر بگیرید که دارای دفتر فروش در تهران و انبار پخشی در جاده مخصوص کرج است و مدیر مجموعه قصد دارد فروش را در تهران وتحویل را در انبار خود مدیریت کند . و با کمترین خطا بر عمکرد دو دپارتمان نظارت داشته باشد . مثال دیگری در این زمبنه شرکتی است که دارای نمایندگانی در نقاط مختلف دارد و می خواهد عملکرد آنها را در لحظه کنترل و مدیریت نماید . در این موارد نرم افزار های تحت شبکه اینترنتی راهکار این موضوعات است البته به دلیل کاربری کاربران مختلف بحث امنیت و دسترسی در این نرم افزار ها حائز اهمیت است .

نرم افزار سگال امکان مدیریت شعب و دسترسی و نیز بخش بندی اطلاعات شعب را در اختیار کاربران قرار میدهد که به اختصار به شرح امور مرتبط با نرم افزار حسابداری شعب میپردازیم.

نصب و تنظیمات شعبه اصلی 

در ابتدا باید نرم افزارسگال بر روی دستگاه مرکزی نصب گردد . دستگاه مرکزی به نسبت تراکنش ها باید سیستمی قابل قبولی باشد و نیز بستر اینترنتی با  ip static یا ip valid داشته باشد این نوع سرویس معمولا با هزینه کمی از سوی تامین کننده اینترنت قابل ارائه است .  بعد از تهیه ip باید این ip با ip  شبکه داخلی سیستم مرکزی هماهنگ شود که این کار به راحتی در تنظیمات NAT مودم های adsl قابل اجراست .  دقت داشته باشید  از آنجایی که نرم افزار تحت بانک اطلاعاتی sql server کار میکند باید پرت 1433 بر روی فایل وال مودم adsl و نیز فایل وال دستگاه باز باشد . بعد از انجام این تنظیمات از هر جایی میتوانید با رعایت قواعد امنیتی گفته شده به نرم افزار متصل شوید تنظیمات مربوطه فقط بر روی سرور بوده و سرویس گیر ها تنظیم خاصی ندارند .

تنظیمات مودم adsl در ارتباط شعب

 

امکانات نرم افزار حسابداری شعب

نرم افزار حسابداری شعب با معرفی دپارتمان ها میتوان شعب را دسته بندی و مدیریت اطلاعات شعب را به تفکیک یا یکپارچه مدیریت کرد . این دسته بندی شامل بررسی موجودی ، فروش شعبه ، کارکرد شعبه ، و گزارشات بازگانی معمول است  ، همچنین امکان  تایید برگه ها و صدور اسناد حسابداری توسط مدیر مالی شرکت  از سایر قابلیت های این نرم افزار است .

نرم افزار حسابداری شعب

 

نرم افزار حسابداری شعب

نوشته شده در: مسایل فنی, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

ارسال دیدگاه

شما باید وارد شوید تا دیدگاهی ارسال کنید.