سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'گردش کار work flow'

سیستم شماره دهی، نوبت دهی ، گفتاری ،موتور تبدیل متن به گفتار TTS در رویداد های برگه

اعلام  گفتاری متن  های سفارشی، در انجام کار ها و یا بررسی کارتابل پرسنل یکی از مواردی است که در شرکت های دارای ارباب رجوع و خدماتی در جهت مدیریت خدمات مورد استفاده قرار میگیرد ، مثلا در بانکها سیستم شماره ها توسط این نوع سیستم ها اعلام شده و ارباب رجوع را به سمت باجه مربوطه هدایت میکند . 

در اتوماسیون سگال این امکان به صورت پارامتریک روی رویداد های سفارشی برگی قابلیت پیاده سازی داشته و به صورت مجتمع یا دپارتمانی این امر را به انجام میرساند . در مطلب جاری قصد داریم به شرح موتور تبدیل متن به گفتارtts سگال بپردازیم .

گام اول : مدیریت رویداد ها و متن های سفارشی 

در تنظیمات برگه میتوانید با توجه به رویدادی که در بر روی برگه انجام میشود یک متن پارامتریک سفارشی طراحی کنید پارامتری ها با توجه به مقادیر برگه در شماتیک طراحی شده جایگزین میشود این فیلدها به سیستم فرمساز سگال نیز متصل است . طراحی tts در سیستم شماره دهی

گام دوم : اجرا 

وقتی رویداد طراحی شده بر بروی برگه اعمال میشود متن پارامتریک ساخته شده و به فرمت گرفتاری tts تبدیل میشود و از اسپیکیر قسمت مربوطه پخش میگردد . این زیر سیستم نیازی به تجهیزات سخت افزاری خاصی ندارد و بایک اسپیکر در بخش یا بخش های مربوطه قابل پیاده سازی است . این زیر سیستم در کارتابل و تقویم زمانبندی  و سیستم اتوماسیون و فرمساز فعال و قابل استفاده است . 

 

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها : در بسیاری از موارد پیش می آید که می خواهیم اطلاعاتی را از برگه ای به برگه دیگر انتقال دهیم و مجددا آن را وارد نکنیم .

برای صرفه جویی در وقت کاربران نرم افزار سگال این امکان را به کاربران میدهد تا اطلاعات برگه ها را به یکدیگر انتقال دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات کلی ، آرشیو فایل ، فرم ساز، فرم مالی می باشد.این تننظیمات به صورت گروهی یا تکی انجام مشود و میتواند بخشی از اطلاعات برگه مرجع را به برگه جاری انتقال دهد.

این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون ، انبار ، بازرگانی و دریافت پرداخت قابل استفاده میباشد .

در شکل  زیر فرم مرتبط برای کارکرد این منطور را مشاهده میکنید .

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

این امکان در سیستم گردش (work flow) کار نیز قابل استفاده است و بصورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد .

کارهای نتیجه روند در گردش کار میتوانند فرمساز ،آرشیو فایلها ،فرم مالی  را از کار سرشاخه و یا کارهای جاری سطوح بالاتر در روند مشخص کرد .

در شکل زیر نمونه ای از این مضمون مشاهده میشود .

 

فراخوانی اطلاعات

 

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, دریافت پرداخت, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان : در بخش نرم افزار مدیریت کسب و کار  به شرح اجمالی سیستم گردش کار سگال پرداختیم در این نوشته سعی داریم

فرم مدیریت گردش کار های جاری سازمان را بررسی کنیم .

این فرم تمام گردش کارهای سازمان را به صورت خلاصه جمع آوری میکند . و اطلاعاتی نظیر نام روند تاریخ و کار شروع و پایان ، وضعیت جاری و نتیجه ها را نشان میدهد و علاوه بر مدیریت روند ها یک گزارش کامل از آنهاست .

در این فرم میتوان به تعریف روند جاری ، دیاگرام روند طی شده ، کار شروع ، کار پایان دسترسی پیدا کرد .

تفکیک روند های انجام شده و در جریان از قابلیت های دیگر این فرم است .

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

 

نوشته شده در: گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار bpms مدیریت کسب و کار ،گردش کار و فرایند در اتوماسیون اداری

نرم افزار bpms مدیریت کسب و کار ،گردش کار: در روش های معمول انسانی به دلیل تعدد  و یا حجم کار یک سری روابط انسانی زائد شکل گرفته اند ،که همواره در رشد سازمان عملکرد منفی داشته و بهروی را پایین می آورد . نرم افزار های bpms یا مدیریت کسب کار سعی در آن دارند تا این فرایند ها را برای هر سازمان استخراج و تسهیل نمایند و حتی المقدور هزینه زمانی و هزینه های تابعه را کاهش دهند در این گفتار سعی داریم  اجزای این سیستم را به اختصار توضیح دهیم .

نرم افزار bpms مدیریت کسب و کار ،گردش کار و فرایند در اتوماسیون اداری

استخراج روش و بهینه سازی آن (طراحی مدل فرایند)

معمولا سازمان ها روش هایی برای انجام امور روزمره در نظر میگیرند و آن را در حکم دستور العمل به پرسنل ابلاغ میکنند  .. ممکن است این فرایند ها در ابتدا نا کارامد باشد ولی در طی زمان به تدریج موارد حل شده و سریع ترین روش و کم هزینه ترین روش استخراج میشود این امر مستلزم استخراج و نظارت مدیران طی جلساتی با کارکنان است و بر طبق تجربه و یا نوع کار زمان ان متفاوت می باشد در مورد سازمان هایی که سنتی اداره میشوند این فرایند ها به صورت آزمون و خطا توسط پرسنل و یا گفتاری از مدیران به پرسنل است . فرایند یا روش انجام کار یکی از تعاریف نرم افزار bpms است که موتور گردش کار workflow  بر مبنای ان تصمیم میگیرد.

موتور گردش کار workflow و تعریف کار ها

این مفهوم سیستم جهت دهی اتوماتیک ارجاعات در سازمان بر مبنای فرایند های تعریف شده است که بصورت اتوماتیک کار ها را پس از انجام به سایر بخش ها ارجاع میدهد و یا برای انجام پیش شرط های آن را به صورت ماشینی چک میکند در نرم افزار bpms این بحث جزو مهمترین بحث های سیستم است که با حصول فرایند که تغذیه این موتور است  روابط غیر ضروری گفتاری ، حضوری ،  تلفنی و.. حدف و از هدر رفتن منابع جلوگیری میکند.

نقش های سازمان (چارت سازمانی)

معمولا کارهای یک سازمان را نقش ها که تشکیل شده از نفرات هستند انجام میدهند و در نرم افزار bpms  در قسمت موتور گردش کار برای هر کار انجام دهنده ان مشخص می شود .

مدیریت بازخورد ها

یکی از مسائل در تمام سازمان ها بازخورد یا feedback کار ها به مرحله قبل و یا تکرار کار است که به دلیل کاستی ها و یا اشتباهات پیش می آید که موضوع باید در طراحی هر فرایند مد نظر قرار گیرد

مدیریت فرم ها ، گزارشات ، مستندات

بعد از طی این امور فرمهای تابعه باید در نرم افزار فرمساز و گزارش ساز طراحی شود و در مرحله پیشرفت کار رفته رفته پر شوند نرم افزار آرشیو نیز در این قسمت مستندات کار ها را جمع آوری و نگهداری میکند .

کارتابل و داشبور مدیریتی

این موضوع پل ارتباطی کاربران و سیستم است بدین معنی که موتور گردش کار نرم افزار Bpms  راهبری یک فرایند پیچیده را بعهده گرفته و به کار بران در چارت سازمانی کار هایشان را ارجاع میکند و بعد از انجام کار توسط مسئول مربوطه ارجاع بعدی توسط موتور گردش کار آن فرایند در نرم افزار bpms  انجام می شود . پس می توان گفت کارتابل مهمترین محاوره اجزای سازمان با نرم افزار bpms  است . داشبورد نیز به راهبری مدیران و نظارت غیر مستقیم آنها بر کاربران کمک کیکند .

نمودار و گزارشات

آخرین مرحله بعد از انجام یک فرایند در نرم افزار bpms  بازنگری نمودار آن فرایند و تصحیح روش در صورت لزوم میباشد این کار به دلیل ثبت تمامی کار ها در سیستم به سهولت انجام میگیرد و مدیر می تواند با یک نگاه  فرایند را رهگیری و در موتور گردش کار برای انجام  بهینه کار های ساز مان در  آینده تصحیح نماید.

نرم افزار bpms

 

نرم افزار bpms مدیریت کسب و کار ،گردش کار و فرایند در اتوماسیون اداری

نوشته شده در: گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 1 از 2 12