سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار های اداری'

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها : در بسیاری از موارد پیش می آید که می خواهیم اطلاعاتی را از برگه ای به برگه دیگر انتقال دهیم و مجددا آن را وارد نکنیم .

برای صرفه جویی در وقت کاربران نرم افزار سگال این امکان را به کاربران میدهد تا اطلاعات برگه ها را به یکدیگر انتقال دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات کلی ، آرشیو فایل ، فرم ساز، فرم مالی می باشد.این تننظیمات به صورت گروهی یا تکی انجام مشود و میتواند بخشی از اطلاعات برگه مرجع را به برگه جاری انتقال دهد.

این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون ، انبار ، بازرگانی و دریافت پرداخت قابل استفاده میباشد .

در شکل  زیر فرم مرتبط برای کارکرد این منطور را مشاهده میکنید .

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

این امکان در سیستم گردش (work flow) کار نیز قابل استفاده است و بصورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد .

کارهای نتیجه روند در گردش کار میتوانند فرمساز ،آرشیو فایلها ،فرم مالی  را از کار سرشاخه و یا کارهای جاری سطوح بالاتر در روند مشخص کرد .

در شکل زیر نمونه ای از این مضمون مشاهده میشود .

 

فراخوانی اطلاعات

 

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, دریافت پرداخت, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

تعرفه فکس گروهی ، هزینه های جاری نرم افزار ارسال فکس گروهی

بررسی تعرفه فکس گروهی ، هزینه های جاری نرم افزار ارسال فکس گروهی  : همانطور که قبلا توضیح داده داده شد نرم افزار فکس گروهی سگال برای ارسال فکس از یک یا چند fax modem معمولی استفاده میکند.

فکس مودم نیز از خط تلفن برای ارسال و دریافت فکس استفاده میکند.

در راحل های ارسال فکس ابری تعرفه ارسال فکس به صورت تعداد صفحه محاسبه میشود .

در نرم افزار افزار سگال چون تمامی تجهیزات در انحصار مشتری میباشد قصد داریم تعرفه مخابراتی ارسال فکس را توضیح دهیم.

زمانی که دستگاه مبدا به دستگاه مقصد متصل است معمولا در  هر دقیقه حداقل دو صفحه و حداکثر شش صفحه ارسال میشود.

این عدد وابسته به عواملی است که در ادامه توضیح میدهیم.

چگالی صفحات 

معمولا فایل ها اسکن شده و یا فایل ها به فرمت استاندارد فکس ( فایل tif سیاه سفید ) با چگالی ۲۰۰dpi یا ۱۷۰dpi و به سایز A4 تبدیل میشوند.

حجم این نوع فایل بسته یه پر بودن صفحه و نوع نوشتار فایل (متن ،عکس ) متغییر است این موضوع حجم ارسال را مشخص میکند که در سرعت و تعرفه موثر میباشد.

سرعت دو دستگاه

بعد از شماره گیری و اتصال و شناسایی بوق فکس از دستگاه مبدا به مقصد ،دو دستگاه سرعتی که هردو با آن سازگار هستند را تعیین میکنند.

فاصله(مکانی دو خط) و نوع دستگاه ها(سرعت دستگاه) در آن نقش دارند .

معمولا بیشترین سرعت روی خطوط  تلفنی ۱۵۶۰۰bps و کمترین سرعت ۴۶۰۰bps میباشد .

نرم افزار فکس سگال بیشترین سرعت مودم را برای ارسال درنظر میگیرد و در صورت عدم موافقت دستگاه مقصد بصورت پلکانی ان را کم میکند تا سرعتی که دستگاه مقصد آن را بپذیرد.

تعرفه مخابراتی 

آخرین مورد تعرفه مخابراتی دو نقطه است که به ازای مبدا و مقصد در نظر گرفته میشود در ادامه  تعرفه مخابراتی هر دقیقه استفاده از خط تلفن  مشخص شده است.

 تعرفه مخابرات سال ۱۳۹۵ به ریال

 

هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی

۴۵

هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت بین استانی

۳۳۰

 

 

تعرفه فکس گروهی

تعرفه فکس گروهی ، هزینه های جاری نرم افزار ارسال فکس گروهی

نوشته شده در: فکس, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان : در بخش نرم افزار مدیریت کسب و کار  به شرح اجمالی سیستم گردش کار سگال پرداختیم در این نوشته سعی داریم

فرم مدیریت گردش کار های جاری سازمان را بررسی کنیم .

این فرم تمام گردش کارهای سازمان را به صورت خلاصه جمع آوری میکند . و اطلاعاتی نظیر نام روند تاریخ و کار شروع و پایان ، وضعیت جاری و نتیجه ها را نشان میدهد و علاوه بر مدیریت روند ها یک گزارش کامل از آنهاست .

در این فرم میتوان به تعریف روند جاری ، دیاگرام روند طی شده ، کار شروع ، کار پایان دسترسی پیدا کرد .

تفکیک روند های انجام شده و در جریان از قابلیت های دیگر این فرم است .

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

مدیریت گردش کار ، مدیریت روند های در حال اجرای سازمان

 

نوشته شده در: گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM: در مقیاس بزرگ مدیریت و نیاز سنجی مشتریان پیچیده است مثلا اگر قصد داشته باشید ببینید آخرین تماس یا فاکتور هایی که برای مشتریان صادر کرده اید چه تاریخی بوده است و یا کدام یک از مشتریان در بازه ای تاریخی فعالیتی نداشته اند مشخص کنید گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM به مورد را حل میکند در حین گزارش نیز میتوانید اطلاعات تکمیلی طرف حساب و نیز دستور تولید برگه گروهی برای شرط جستجو شده صادر کنید مثلا با مشتریانی که طی شش ماه اخیر فعال نبودند دستور تماس تلفنی صادر کنید .

 

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 3 از 13 12345»