سگال پرداز

نوشته ها

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض  :  نرم افزار سگال بر روی سیستم مشتری نصب میشود و شرکت سازنده به آن دسترسی ندارد بعد از هر بروز رسانی ممکن است فرمی به سیستم اضافه شود یا فرمهای جاری بهینه سازی گردند .

فرمی جهت تسهیل تنظیم گزارشات در نظر گرفته است تا پیش فرض گزارشات قابل تغییر برای مشتری بر روی ان قرار داده شده است تا مشتری بتواند از گزارشات به راحتی استفاده کند ونیز آنها را تغییر داده به فرمت دلخواه خود تنظیم نماید (مثلا فاکتور).

این فرم طبق تجربه سازنده در طراحی گزارشات مشتری با هر ورژن رشد میکند و به محتویات آن اضافه میشود .

این گزارشات حاوی نام ، سایز صفحه هستند که روی سیستم روی هر فرم باز میشوند یعنی از آنجایی که سیستم دارای فرم های زیادی است این امکان را فراهم میکند که روی هر فرم فقط پیش فرضا های گزارشات همان فرم مشاهده شود همچنین روی هر بستر بخش بندی شده است .

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض

در حال حاضر گزارشات کلیدی نظیر روکش سند ، فاکتور ، چاپ چک …. روی ماژول عرضه شده و قابلیت دانلود تغییر را داراست . این گزارشات با نرم افزار گزارش ساز سگال قابل بازبینی و ویرایش میباشند و روی هر فرم فابلیت تنظیم ۴ گزارش را داراست .

در صورت تغییر یکی از گزارشات (برای مشتریان تحت شبکه ) کزارشات کاربران دیگر نیز تغییر میکند و روی هر سیستم این قابلیت قابل استفاده است

این قابلیت بر روی نسخه زمستان ۹۵ عرضه شده است و برای مشتریان دارای پشتیبانی فعال میباشد .

 

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض 

نوشته شده در: مسایل فنی, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

ارسال دیدگاه

شما باید وارد شوید تا دیدگاهی ارسال کنید.