سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'مفاهیم سیستم'

سیستم شماره دهی، نوبت دهی ، گفتاری ،موتور تبدیل متن به گفتار TTS در رویداد های برگه

اعلام  گفتاری متن  های سفارشی، در انجام کار ها و یا بررسی کارتابل پرسنل یکی از مواردی است که در شرکت های دارای ارباب رجوع و خدماتی در جهت مدیریت خدمات مورد استفاده قرار میگیرد ، مثلا در بانکها سیستم شماره ها توسط این نوع سیستم ها اعلام شده و ارباب رجوع را به سمت باجه مربوطه هدایت میکند . 

در اتوماسیون سگال این امکان به صورت پارامتریک روی رویداد های سفارشی برگی قابلیت پیاده سازی داشته و به صورت مجتمع یا دپارتمانی این امر را به انجام میرساند . در مطلب جاری قصد داریم به شرح موتور تبدیل متن به گفتارtts سگال بپردازیم .

گام اول : مدیریت رویداد ها و متن های سفارشی 

در تنظیمات برگه میتوانید با توجه به رویدادی که در بر روی برگه انجام میشود یک متن پارامتریک سفارشی طراحی کنید پارامتری ها با توجه به مقادیر برگه در شماتیک طراحی شده جایگزین میشود این فیلدها به سیستم فرمساز سگال نیز متصل است . طراحی tts در سیستم شماره دهی

گام دوم : اجرا 

وقتی رویداد طراحی شده بر بروی برگه اعمال میشود متن پارامتریک ساخته شده و به فرمت گرفتاری tts تبدیل میشود و از اسپیکیر قسمت مربوطه پخش میگردد . این زیر سیستم نیازی به تجهیزات سخت افزاری خاصی ندارد و بایک اسپیکر در بخش یا بخش های مربوطه قابل پیاده سازی است . این زیر سیستم در کارتابل و تقویم زمانبندی  و سیستم اتوماسیون و فرمساز فعال و قابل استفاده است . 

 

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

سند تعدیل ماهیت بر طبق کدینگ حسابداری

طبق تعریف کدینک حسابداری  هر حساب ماهیتی را تعیین میکنند که بر طبق استاندار های کدینگ است 

مثلا حساب بدهکاران تجاری = ماهیت = بدهکار 

سند تعدیل ، توازن ماهیت اتوماتیک بر طبق کدینک حسابداری

این کنترل در هنگام ثبت های سند حسابداری  به حسابدار کمک میکند چناچه سهوا سندی بر خلاف ماهیت کد صادر کرد از آن مطلع شود و آن را تصحیح نماید . 

در مواردی نیز ناشی از اسناد اتوماتیک رخ میدهد که حساب خلاف ماهیت کردش بگیرد و این موضوع برای حسابداران اهمیت فراوانی دارد 

حسابهای مربوط به اشخاص از این دسته هستند .

نرم افزار حسابداری سگال این امکان را برای مدیر مالی مهیا میکند که در این موارد حساب مقابل تعدیل ماهیت حسابداری را برای هر کد یا گروهی از کد ها تنظیم و طبق سلیقه در هر زمان ماهیت حسابها را طبق استاندارد به صورت سیستمی در قابل یک سند دوبل تصحیح نماید . 

سند تعدیل ماهیت طبق تنظیمات

نوشته شده در: حسابداری, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری : بعد از استقرار اتوماسیون اداری  در شرکت بحث کنترل امور انجام شده توسط کاربران یکی از مبحث های مهم مدیریتی در سازمان است .

بدیدهی است اگر این مهم به درستی انجام نشود نتیجه ی توقعات سازمان نیز برآورده نمی شد .

همانطور که در مطالب قبل گفتیم کار ها در نرم افزار اتوماسیون اداری سگال توسط کاربران  و یا توسط موتور گردش کار bpms ایجاد میگردند و در کارتابل ها برای کاربران عرضه و راهبری میشوند  هر کار در سیستم اتوماسیون اداری سگال حاوی مقداری به عنوان درصد پیشرفت است که کاربر میتواند تا زمان انجام میزان کارکرد خود در این کار را به صورت درصدی و گرافیکی ثبت نماید  که پس از انجام به صورت اتوماتیک به ۱۰۰ تبدیل میشود .

گزارش پیشرفت کار ها مجموعه قعالیت های انجام نشده بر مبنای هر کاربر و تاثیر ارزش آن برمجموعه را نشان میدهد که با مطالعه ی این گزارش میتوان گلوگاه های انسانی شرکت را پیدا کرده و حل کرد  .

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

این گزارش در یک محدوده تاریخی خواسته شده  بر مبنای کاربران ارئه شده که امکان مطالع ی گروهی بر مبنای دپارتمان یا بخش را داراست .

مولفه ها :

تعداد برگه ها : تعداد برگه های انحام نشده هر کاربر در محدوده تاریخی

حجم کار : درصد کارهای انجام شده و بر عهده ی کاربر نسبت به کل کارهای انجام نشده سازمان در محدوده ی تاریخی

میانگین پیشرفت   : میانگین پیشرفت کارهای هر کاربر طبق اظهار در محدوده ی تاریخی

ضعف : از حاصل برایند حجم کاری هر کاربر نسبت به کل سازمان  و درصد پیشرفت  کارهایش درصد ضعف محاسبه میگردد.

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

قبل از نوشتن دفاتر قانونی باید چه کارهایی انجام داد ؟

همانطور که قبلا گفته شد هر شرکت قبل از شروع سال جدید مالی باید دو دفتر کل و روزنامه را بواسطه سازمان ثبت شرکت ها پلمپ کرده تحویل بگیرد … تعداد صفحات مورد درخواست بسته به حجم تراکنش شرکت ها  درخواست میگردد . در آدرس زیر

http://irsherkat.ssaa.ir/Design/RqstAdmission/PolompRequest.aspx

بعد از تحول گرفتن دفاتر جهت نوشتن دفاتر در دوره ها کار هایی باید انجام دهد که به شرح آن میپردازیم .

دفاتر باید با خودکار نوشته شود و فعلا بصورت چاپی مورد قبول نیست  و کاربر باید از نرم افزار پرینت گرفته و آن را به صورت دستی نگارش کند   که یکی از موارد  مهم در هنگام بررسی مالیاتی در امور مالیاتی کشور است .

۱ حذف اسناد خالی و از بین بردن مشکل اسناد ثبت یادداشت .

۲ تجمیع اسناد یک روز (اختیاری ) به منظور کمتر شدن سطر های نوشتاری.

۳ مرتب سازی شماره اسناد   : بعد از حذف اسناد یادداشت یا خالی شماره اسناد بهم میریزد که باید این کار قبل از  پرینت از سیستم انحام شود .

قبل از نوشتن دفاتر قانونی باید چه کارهایی انجام داد ؟

 

 

نوشته شده در: حسابداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 1 از 8 12345»