سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'اتوماسیون'

سیستم شماره دهی، نوبت دهی ، گفتاری ،موتور تبدیل متن به گفتار TTS در رویداد های برگه

اعلام  گفتاری متن  های سفارشی، در انجام کار ها و یا بررسی کارتابل پرسنل یکی از مواردی است که در شرکت های دارای ارباب رجوع و خدماتی در جهت مدیریت خدمات مورد استفاده قرار میگیرد ، مثلا در بانکها سیستم شماره ها توسط این نوع سیستم ها اعلام شده و ارباب رجوع را به سمت باجه مربوطه هدایت میکند . 

در اتوماسیون سگال این امکان به صورت پارامتریک روی رویداد های سفارشی برگی قابلیت پیاده سازی داشته و به صورت مجتمع یا دپارتمانی این امر را به انجام میرساند . در مطلب جاری قصد داریم به شرح موتور تبدیل متن به گفتارtts سگال بپردازیم .

گام اول : مدیریت رویداد ها و متن های سفارشی 

در تنظیمات برگه میتوانید با توجه به رویدادی که در بر روی برگه انجام میشود یک متن پارامتریک سفارشی طراحی کنید پارامتری ها با توجه به مقادیر برگه در شماتیک طراحی شده جایگزین میشود این فیلدها به سیستم فرمساز سگال نیز متصل است . طراحی tts در سیستم شماره دهی

گام دوم : اجرا 

وقتی رویداد طراحی شده بر بروی برگه اعمال میشود متن پارامتریک ساخته شده و به فرمت گرفتاری tts تبدیل میشود و از اسپیکیر قسمت مربوطه پخش میگردد . این زیر سیستم نیازی به تجهیزات سخت افزاری خاصی ندارد و بایک اسپیکر در بخش یا بخش های مربوطه قابل پیاده سازی است . این زیر سیستم در کارتابل و تقویم زمانبندی  و سیستم اتوماسیون و فرمساز فعال و قابل استفاده است . 

 

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری : بعد از استقرار اتوماسیون اداری  در شرکت بحث کنترل امور انجام شده توسط کاربران یکی از مبحث های مهم مدیریتی در سازمان است .

بدیدهی است اگر این مهم به درستی انجام نشود نتیجه ی توقعات سازمان نیز برآورده نمی شد .

همانطور که در مطالب قبل گفتیم کار ها در نرم افزار اتوماسیون اداری سگال توسط کاربران  و یا توسط موتور گردش کار bpms ایجاد میگردند و در کارتابل ها برای کاربران عرضه و راهبری میشوند  هر کار در سیستم اتوماسیون اداری سگال حاوی مقداری به عنوان درصد پیشرفت است که کاربر میتواند تا زمان انجام میزان کارکرد خود در این کار را به صورت درصدی و گرافیکی ثبت نماید  که پس از انجام به صورت اتوماتیک به ۱۰۰ تبدیل میشود .

گزارش پیشرفت کار ها مجموعه قعالیت های انجام نشده بر مبنای هر کاربر و تاثیر ارزش آن برمجموعه را نشان میدهد که با مطالعه ی این گزارش میتوان گلوگاه های انسانی شرکت را پیدا کرده و حل کرد  .

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

این گزارش در یک محدوده تاریخی خواسته شده  بر مبنای کاربران ارئه شده که امکان مطالع ی گروهی بر مبنای دپارتمان یا بخش را داراست .

مولفه ها :

تعداد برگه ها : تعداد برگه های انحام نشده هر کاربر در محدوده تاریخی

حجم کار : درصد کارهای انجام شده و بر عهده ی کاربر نسبت به کل کارهای انجام نشده سازمان در محدوده ی تاریخی

میانگین پیشرفت   : میانگین پیشرفت کارهای هر کاربر طبق اظهار در محدوده ی تاریخی

ضعف : از حاصل برایند حجم کاری هر کاربر نسبت به کل سازمان  و درصد پیشرفت  کارهایش درصد ضعف محاسبه میگردد.

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM: در مقیاس بزرگ مدیریت و نیاز سنجی مشتریان پیچیده است مثلا اگر قصد داشته باشید ببینید آخرین تماس یا فاکتور هایی که برای مشتریان صادر کرده اید چه تاریخی بوده است و یا کدام یک از مشتریان در بازه ای تاریخی فعالیتی نداشته اند مشخص کنید گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM به مورد را حل میکند در حین گزارش نیز میتوانید اطلاعات تکمیلی طرف حساب و نیز دستور تولید برگه گروهی برای شرط جستجو شده صادر کنید مثلا با مشتریانی که طی شش ماه اخیر فعال نبودند دستور تماس تلفنی صادر کنید .

 

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

گزارش آخرین فعالیت مشتریان در اتوماسیون اداری CRM

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

نرم افزار مدیریت کسب و کار چیست و چگونه کارمیکند؟

نرم افزار مدیریت کسب و کار: معمولا در سازمان های فرد محور و یا فاقد روال های تثبیت شده ،زمان زیادی از سازمان بابت این مقوله تلف میشود و بهروی را پایین می آورد  نرم افزار BPMS,BPMN یا  مدیریت کسب کار نسل جدیدی از نرم افزار های اتوماسیون اداری و مالی هستند که تاکید بر تحلیل روند ، استخراج ، ثبت فرایند های سازمان  دارند هدف نهایی BPMS بالا بردن هوش تجاری سازمان و صرفه جویی در وقت و هزینه سازمان است همچنین ثمر این عملکرد سرعت و تمرکز و پیگیری دقیق امور سازمان است و تاحد زیادی اشتباهات انسانی را ازبین میبرد .

در این مطلب سعی داریم نکاتی در مورد  این روند بیان کنیم .

شروع زمانبر اما آینده ای مطمئن

معلوم است که شروع  پروسه نرم افزار مدیریت کسب و کار برای سازمان هایی که برای اولین بار میخواهند این کار را انجام دهند سخت است این موضوع بر تخصص سازمان بر امور جاریش تاکید ندارد بلکه مواردی  از قبیل استحکاک پرسنل با سیستم ، پیچیدگی استخراج فرایند ها می توانند بر این موضوع تاثیر داشته باشند ولی بعد از انجام پروسه استخراج فرایند ها  و تست و تصحیح این روال ،  روش استخراج میشود .

 

 شناخت ابزار و نیازها ، قابلیت ها و کارها

برای موفق شدن در پیاده سازی نرم افزار مدیریت کسب و کار مدیران سیستم باید چند نکته را به دفت بررسی کنند  مرحله اول شناخت ابزار و نیاز است بدین معنی که مدیران باید بدانند از سیستم چه تحلیلی میخواهند و صد البته کاملا با ابزار کار خود آشنا باشند تا بتوانند نیاز خود را به ساده ترین و متمرکز ترین روش به سیستم بشناسانند . مرحله دوم  قابلیت ها و کار هاست  اینکه بدانند برای اجرای این روند با چه تخصص هایی مواجهند و نیز این تخصص در سازمان بعهده کدامیک از اعضای سازمان و یا بخش هاست به طور کل ابزار های  این تیپ نرم افزار ها شامل موتور گردش کار ، چارت سازمانی ، فرمساز ، گزارش ساز ، آرشیو ، داشبورد و کارتابل و گزارشات تابعه است که در این لینک توضح داده شده است .

 

بازنویسی و تحلیل مجدد

ممکن است بعد از اجرایی شدن روند های استخراج شده به دلایلی نظیر تغییر متد روند یا تغییر پروسه و نیز بهینه سازی نیاز به تحلیل و باز نویسی مجدد روند ها باشد این مبحث بعد از پیاده سازی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بسته به نیاز در زمانهای مشخص باید توسط مدیران سیستم بازنگری گردد .

 

نرم افزار مدیریت کسب و کار

نرم افزار مدیریت کسب و کار

نوشته شده در: اتوماسیون, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 1 از 3 123