سگال پرداز

نوشته ها

گزارش کارکرد سیستم

گزارش کارکرد سیستم: یکی از موارد مهم در سیستم های یکپارچه مدیریت آموزش و اطلاع از روند رشد دیتا در نرم افزار مالی اداری است . سیستم های یکپارچه به دلیل وسعت و مقیاس، کنترل دیتا  با پیچیدگی زیادی روبروست و شخص کنترل کننده باید کاملا بر سیستم تسلط داشته باشد. این مورد نیز یکی از مسائل حیاتی شرکت حهت گزارش پیشبرد

نرم افزار به شمارمی آید.

قابلیت های گزارش کارکرد سیستم  

در نرم افزار سگال این گزارش فنی برای مدیر آموزش و عیب یاب سیستم طراحی گشته تا در یک نگاه رشد دیتا در قسمت های مورد نظر را تحلیل نمایند و نیز برنامه آموزشی برای قسمت های بکارنرفته مشخص کنند از دیگر کاربرد های این گزارش عیب یابی و تحلیل رشد دیتا را میتوان نام برد.

مثلا در گزارش زیر با دسته بندی هر ماژول میتوان میزان فعالیت در بسته ها و نیز رشد دیتا را مشاهده کرد ۲۸۱ طرف حساب در سیستم تعریف شده ولی دسترسی طرف حساب انجام نشده است .

در این گزارش برای برگه ها، اسناد حسابداری  نیز تحلیل هایی در نظر گرفته شده که کاربران را در عیب یابی کمک میکند نکته مهم این گزارش دادن اطلاعات در یک نگاه به مدیر سیستم است و لازم نیست تمام بخش های سیستم جهت پیگیری موارد بررسی گردد .

این گزارش قابلیت جستجو و گروه بندی ماژول ها را نیز مانند فرمهای دیگر برای کاربران مهیا میکند . اعداد روبروی هر زیر ماژول و ماژول مشخص کننده میزان تعدادی حجم دیتا در آن ماژول است که بسته به تاریخ و دوره مالی سفارشی میگردد .

این گزارش در نسخه تابستان ۹۵ به سیستم اضافه شده و در هر ورژن ارتقا مییابد چناچه مشری ما هستید و نکته در این گزارش مشاهده میکنید که ما به آن نپرداخته ایم میتوانید 

با طرح ان ما را در بهبود اثر بخشی هدف این گزارش یاری رسانید .

گزارش کارکرد سیستم

گزارش کارکرد سیستم 

نوشته شده در: مسایل فنی, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

ارسال دیدگاه

شما باید وارد شوید تا دیدگاهی ارسال کنید.