سگال پرداز

نوشته ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها : در بسیاری از موارد پیش می آید که می خواهیم اطلاعاتی را از برگه ای به برگه دیگر انتقال دهیم و مجددا آن را وارد نکنیم .

برای صرفه جویی در وقت کاربران نرم افزار سگال این امکان را به کاربران میدهد تا اطلاعات برگه ها را به یکدیگر انتقال دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات کلی ، آرشیو فایل ، فرم ساز، فرم مالی می باشد.این تننظیمات به صورت گروهی یا تکی انجام مشود و میتواند بخشی از اطلاعات برگه مرجع را به برگه جاری انتقال دهد.

این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون ، انبار ، بازرگانی و دریافت پرداخت قابل استفاده میباشد .

در شکل  زیر فرم مرتبط برای کارکرد این منطور را مشاهده میکنید .

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

این امکان در سیستم گردش (work flow) کار نیز قابل استفاده است و بصورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد .

کارهای نتیجه روند در گردش کار میتوانند فرمساز ،آرشیو فایلها ،فرم مالی  را از کار سرشاخه و یا کارهای جاری سطوح بالاتر در روند مشخص کرد .

در شکل زیر نمونه ای از این مضمون مشاهده میشود .

 

فراخوانی اطلاعات

 

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, دریافت پرداخت, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده: این گزارش جهت مقایسه مانده یک مرکز در دو تاریخ است و بسته به مانده تراز مرکز در دو تاریخ میزان رشد بدهکاری و یا بستانکاری آن را مشخص می کند  همچنین وضعیت آن مرکز را با توجه به تغییرات به کاربر گزارش میدهد که شامل موارد زیر است .

رشد بدهکاری : شامل مراکزی که در تاریخ اول گزارش بدهکار بوده  بدهکاری آن بیشتر شده است.

رشد بستانکاری : حاوی مراکزی که در تاریخ اول بستانکار بوده و بستانکاری آن رشد کرده است .

کاهش بدهکاری :شامل مراکزی که در تاریخ اول گزارش بدهکار بوده  بدهکاری آن کمتر  شده است.

کاهش بستانکاری : حاوی مراکزی که در تاریخ اول بستانکار بوده و بستانکاری آن کاهش یافته است .

 

تغییر ماهیت : شامل مراکزی میباشد که ماهیت مانده آن در تاریخ اول و دوم تغییر کرده است مثلا در تاریخ اول گزارش بدهکار بوده و در تاریخ دوم بستانکار میباشد و یا برعکس . این مورد شامل دو حالت تغییرات میباشد . شامل تغییر ماهیت از بدهکار به بستانکار و از بستانکار به بدهکار است .

در این گزارش مراکزی که در تاریخ دوم تراز شده (مانده ۰ ) درج نمیگردد و فقط مراکزی لیست میشود که دارای بدهی و یا بستانکاری در تاریخ دوم است .

پارامتر ها :

تاریخ : شامل تاریخ اول گزارش و تاریخ دوم گزارش است که گزارش در آن تاریخ ها تهیه و مقایسه میشود .

حساب : شامل حسابی است که اگر مشخص شود مانده گیری مراکز طبق آن انجام میشود و اگر مشخص نشود در کل حسابها بررسی انجام میگردد.

دوره : دوره جاری مالی برای گزارش گیری .

کاربرد :

جهت پیگیری مطالبات با مشتریان جاری و همچنین الویت بندی پرداخت ها و مقایسه مانده مرکز در دو تاریخ .

این گزارش توانایی فیلتر شدن در گروه یا شرطی خاص را نیز داراست و در نسخه زمستان ۹۵ به سیستم مالی سگال اصافه گردیده است.

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده

نوشته شده در: حسابداری, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز ، مغایرت گیری حساب ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها :  در نرم افزار سگال منابع شامل (طرف حساب، صندوق ، حساب بانکی ، تنخواه ) است .

که بصورت اتوماتیک در سیستم حسابداری بعد از ایجاد ، یا تغییرات ثبت میگردد  .

و در سیستم حسابداری با نام مرکز (شناور) شناسایی میشود و با توجه به منابع و مراکز مرتبط سند اتوماتیک سیستمی درج میگردد.

برای مشتریانی که هم از بازرگانی ، انبار ،خزانه داری ، و هم از حسابداری استفاده میکنند امکانی در سیستم تعبیه شده است که مانده منابع و مراکز را در یک سطح مشاهده کنند و در صورت وجود مغایرت آن را از طریق بررسی گردش مرکز  یا منبع در همین فرم بررسی و مشکل را حل نمایند .

این امکان به ماژول عیب یاب سیستم نیز اضافه شده است تا در صورت وجود این مسایل پیشتر اطلاع رسانی مناسبی به کاربران انجام شود .

موارد مغایرت :

ممکن است سند برای برگه ها تنظیم نشده باشد .

ممکن است سند برگه های تایید شده حذف شده باشد .

ممکن است حسابداری سندی اصلاحی مرتبط به منابع فقط در ماژول حسابداری ثبت نموده باشد .

ممکن است برگه های دارای سند از حالت تایید در آمده باشد.

ممکن است به دلیل تنظیمات مالی سند برگه ثبت یادداشت شده باشد .

ممکن است طبق تنطیمات سند برگه توسط کاربر ویرایش شده باشد.

در بسیاری از موارد با تولید سند مجدد برگه در کارتابل مدیریت اسناد برگه ها این مشکلات حل میشود.

این موارد از طریق تنظیمات جدید در سیستم حل می شود  و گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها صرفا کاربر را از وجود مشکل آگاه میکند و برای حل آن به ساده ترین روش راهبری انجام میشود .

 

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز ، مغایرت گیری حساب ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها

نوشته شده در: حسابداری, دریافت پرداخت, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض  :  نرم افزار سگال بر روی سیستم مشتری نصب میشود و شرکت سازنده به آن دسترسی ندارد بعد از هر بروز رسانی ممکن است فرمی به سیستم اضافه شود یا فرمهای جاری بهینه سازی گردند .

فرمی جهت تسهیل تنظیم گزارشات در نظر گرفته است تا پیش فرض گزارشات قابل تغییر برای مشتری بر روی ان قرار داده شده است تا مشتری بتواند از گزارشات به راحتی استفاده کند ونیز آنها را تغییر داده به فرمت دلخواه خود تنظیم نماید (مثلا فاکتور).

این فرم طبق تجربه سازنده در طراحی گزارشات مشتری با هر ورژن رشد میکند و به محتویات آن اضافه میشود .

این گزارشات حاوی نام ، سایز صفحه هستند که روی سیستم روی هر فرم باز میشوند یعنی از آنجایی که سیستم دارای فرم های زیادی است این امکان را فراهم میکند که روی هر فرم فقط پیش فرضا های گزارشات همان فرم مشاهده شود همچنین روی هر بستر بخش بندی شده است .

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض

در حال حاضر گزارشات کلیدی نظیر روکش سند ، فاکتور ، چاپ چک …. روی ماژول عرضه شده و قابلیت دانلود تغییر را داراست . این گزارشات با نرم افزار گزارش ساز سگال قابل بازبینی و ویرایش میباشند و روی هر فرم فابلیت تنظیم ۴ گزارش را داراست .

در صورت تغییر یکی از گزارشات (برای مشتریان تحت شبکه ) کزارشات کاربران دیگر نیز تغییر میکند و روی هر سیستم این قابلیت قابل استفاده است

این قابلیت بر روی نسخه زمستان ۹۵ عرضه شده است و برای مشتریان دارای پشتیبانی فعال میباشد .

 

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض 

نوشته شده در: مسایل فنی, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←
برگه 7 از 48 «56789»