سگال پرداز

قابلیت ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز ، مغایرت گیری حساب ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها :  در نرم افزار سگال منابع شامل (طرف حساب، صندوق ، حساب بانکی ، تنخواه ) است .

که بصورت اتوماتیک در سیستم حسابداری بعد از ایجاد ، یا تغییرات ثبت میگردد  .

و در سیستم حسابداری با نام مرکز (شناور) شناسایی میشود و با توجه به منابع و مراکز مرتبط سند اتوماتیک سیستمی درج میگردد.

برای مشتریانی که هم از بازرگانی ، انبار ،خزانه داری ، و هم از حسابداری استفاده میکنند امکانی در سیستم تعبیه شده است که مانده منابع و مراکز را در یک سطح مشاهده کنند و در صورت وجود مغایرت آن را از طریق بررسی گردش مرکز  یا منبع در همین فرم بررسی و مشکل را حل نمایند .

این امکان به ماژول عیب یاب سیستم نیز اضافه شده است تا در صورت وجود این مسایل پیشتر اطلاع رسانی مناسبی به کاربران انجام شود .

موارد مغایرت :

ممکن است سند برای برگه ها تنظیم نشده باشد .

ممکن است سند برگه های تایید شده حذف شده باشد .

ممکن است حسابداری سندی اصلاحی مرتبط به منابع فقط در ماژول حسابداری ثبت نموده باشد .

ممکن است برگه های دارای سند از حالت تایید در آمده باشد.

ممکن است به دلیل تنظیمات مالی سند برگه ثبت یادداشت شده باشد .

ممکن است طبق تنطیمات سند برگه توسط کاربر ویرایش شده باشد.

در بسیاری از موارد با تولید سند مجدد برگه در کارتابل مدیریت اسناد برگه ها این مشکلات حل میشود.

این موارد از طریق تنظیمات جدید در سیستم حل می شود  و گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها صرفا کاربر را از وجود مشکل آگاه میکند و برای حل آن به ساده ترین روش راهبری انجام میشود .

 

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز ، مغایرت گیری حساب ها

گزارش مقایسه مانده منابع و مراکز  ، مغایرت گیری حساب ها

نوشته شده در: حسابداری, دریافت پرداخت, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض  :  نرم افزار سگال بر روی سیستم مشتری نصب میشود و شرکت سازنده به آن دسترسی ندارد بعد از هر بروز رسانی ممکن است فرمی به سیستم اضافه شود یا فرمهای جاری بهینه سازی گردند .

فرمی جهت تسهیل تنظیم گزارشات در نظر گرفته است تا پیش فرض گزارشات قابل تغییر برای مشتری بر روی ان قرار داده شده است تا مشتری بتواند از گزارشات به راحتی استفاده کند ونیز آنها را تغییر داده به فرمت دلخواه خود تنظیم نماید (مثلا فاکتور).

این فرم طبق تجربه سازنده در طراحی گزارشات مشتری با هر ورژن رشد میکند و به محتویات آن اضافه میشود .

این گزارشات حاوی نام ، سایز صفحه هستند که روی سیستم روی هر فرم باز میشوند یعنی از آنجایی که سیستم دارای فرم های زیادی است این امکان را فراهم میکند که روی هر فرم فقط پیش فرضا های گزارشات همان فرم مشاهده شود همچنین روی هر بستر بخش بندی شده است .

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض

در حال حاضر گزارشات کلیدی نظیر روکش سند ، فاکتور ، چاپ چک …. روی ماژول عرضه شده و قابلیت دانلود تغییر را داراست . این گزارشات با نرم افزار گزارش ساز سگال قابل بازبینی و ویرایش میباشند و روی هر فرم فابلیت تنظیم ۴ گزارش را داراست .

در صورت تغییر یکی از گزارشات (برای مشتریان تحت شبکه ) کزارشات کاربران دیگر نیز تغییر میکند و روی هر سیستم این قابلیت قابل استفاده است

این قابلیت بر روی نسخه زمستان ۹۵ عرضه شده است و برای مشتریان دارای پشتیبانی فعال میباشد .

 

گالری گزارشات متنوع سایت ، دانلود گزارشارت پیش فرض 

نوشته شده در: مسایل فنی, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

تعرفه فکس گروهی ، هزینه های جاری نرم افزار ارسال فکس گروهی

بررسی تعرفه فکس گروهی ، هزینه های جاری نرم افزار ارسال فکس گروهی  : همانطور که قبلا توضیح داده داده شد نرم افزار فکس گروهی سگال برای ارسال فکس از یک یا چند fax modem معمولی استفاده میکند.

فکس مودم نیز از خط تلفن برای ارسال و دریافت فکس استفاده میکند.

در راحل های ارسال فکس ابری تعرفه ارسال فکس به صورت تعداد صفحه محاسبه میشود .

در نرم افزار افزار سگال چون تمامی تجهیزات در انحصار مشتری میباشد قصد داریم تعرفه مخابراتی ارسال فکس را توضیح دهیم.

زمانی که دستگاه مبدا به دستگاه مقصد متصل است معمولا در  هر دقیقه حداقل دو صفحه و حداکثر شش صفحه ارسال میشود.

این عدد وابسته به عواملی است که در ادامه توضیح میدهیم.

چگالی صفحات 

معمولا فایل ها اسکن شده و یا فایل ها به فرمت استاندارد فکس ( فایل tif سیاه سفید ) با چگالی ۲۰۰dpi یا ۱۷۰dpi و به سایز A4 تبدیل میشوند.

حجم این نوع فایل بسته یه پر بودن صفحه و نوع نوشتار فایل (متن ،عکس ) متغییر است این موضوع حجم ارسال را مشخص میکند که در سرعت و تعرفه موثر میباشد.

سرعت دو دستگاه

بعد از شماره گیری و اتصال و شناسایی بوق فکس از دستگاه مبدا به مقصد ،دو دستگاه سرعتی که هردو با آن سازگار هستند را تعیین میکنند.

فاصله(مکانی دو خط) و نوع دستگاه ها(سرعت دستگاه) در آن نقش دارند .

معمولا بیشترین سرعت روی خطوط  تلفنی ۱۵۶۰۰bps و کمترین سرعت ۴۶۰۰bps میباشد .

نرم افزار فکس سگال بیشترین سرعت مودم را برای ارسال درنظر میگیرد و در صورت عدم موافقت دستگاه مقصد بصورت پلکانی ان را کم میکند تا سرعتی که دستگاه مقصد آن را بپذیرد.

تعرفه مخابراتی 

آخرین مورد تعرفه مخابراتی دو نقطه است که به ازای مبدا و مقصد در نظر گرفته میشود در ادامه  تعرفه مخابراتی هر دقیقه استفاده از خط تلفن  مشخص شده است.

 تعرفه مخابرات سال ۱۳۹۵ به ریال

 

هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی

۴۵

هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت بین استانی

۳۳۰

 

 

تعرفه فکس گروهی

تعرفه فکس گروهی ، هزینه های جاری نرم افزار ارسال فکس گروهی

نوشته شده در: فکس, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

نرم افزار عیب یاب سگال ،بررسی و رفع موارد کاربری

نرم افزار عیب یاب سگال ،بررسی و رفع موارد کاربری : نرم افزار سگال یک نرم افزار یکپارچه و مرتبط است و دارای گستردگی و بخش های زیادی میباشد بدیهی  است به دلیل همین گستردگی موارد کاربری در بخش های مختلف پیش بیاید و برای مدیر سیستم سرزدن به تمام بخش های سیستم جهت رفع مشکل کاری دشوار و زمان بر است.

نرم افزار عیب یاب طبق منطق های شرکت تولید کننده و استاندارد های مورد انتظار کاربر به دنبال تمام مشکلات در در تمام بخش های فعال نرم افزار میگردد و پس از پیدا کردن عیوب آن را به مدیر سیسم اطلاع میدهد و مدیر سیستم به راحتی میتواند عیب ها را مشاهده کند و روی هر مشکلی که کلیک کرد عیب یاب سیستم کاربر را به فرم و رکورد مزبور ارجاع داده و پس از بازبینی و توجه به توصیه جهت حل مشکل مشکل را مرتفع کند بعد از حل مشکل اپر فرم مجدد بازنگری شود از لیست مشکلات حذف میگردد.

این زیر سیستم جهت بررسی رشد دیتا و تصحیح اموزش نیز کاربرد دارد همچنین بررسی دیداری اقلام برای مدیر سیستم از دیگر قابلیت های این نرم افزار است .

در همین ماژول توصیه های شرکت تولید کننده جهت رفع مشکل نیز درج شده است و در وقت و هزینه مدیر سیستم صرفه جویی شایانی انجام میدهد و مدیر سیستم در کمترین زمان مشکل را بدون نیاز با مشورت شرکت تولید کننده نرم افزار حل میکند .

این ماژول با هر نسخه نرم افزار بروز رسانی میشود و  طبق تجربه شرکت تولید کننده در حل مشکلات کاربران مختلف رشد میکند .

این نرم افزار در نگارش زمستان ۹۵ سگال به سیستم اضافه گردیده است و هدف نهایی آن انتقال دانش فنی به مشتریان میباشد و برای مشتریانی که دارای پشتیبانی هستند فعال میباشد .

نرم افزار عیب یاب سگال ،بررسی و رفع موارد کاربری

پیشنهاد میشود این گزارش قبل از هر گزاش کلیدی سیستم گرفته شود تا گزارش کاملا دقیق و بدون مسکل و مغایرت عنوان و مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار عیب یاب سگال ،بررسی و رفع موارد کاربری

نوشته شده در: نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←
برگه 1 از 42 12345»