نوشته ها

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور و دستور پرداخت

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور و دستور پرداخت : این ماژول جهت تسهیل و یاد آوری فروش و پرداخت به مشتریان در نرم افزار بازرگانی و خزانه داری است که در این مطلب قصد داریم به شرح آن بپردازیم .

مدیریت پیش فاکتور :

این بخش جهت ثبت پیش فاکتور در سیستم  مورد استفاده میشود .

پیش فاکتور ها معمولا برگه هایی هستند که قبل از صدور فاکتور صادر میشوند و اثری در انبار ندارند  بعد از تایید آن در نهایت از اطلاعات آن فاکتور صادر میشود .

همچنین محیطی در نرم افزار تعبیه شده است که کاربر بتواند پیش فاکتور های باز را مشاهده کرده و در مورد آن تصمیم گیری نماید .

این امکان در قسمت داشبورد کاربری نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربر میتواند از طریق داشبورد پیش فاکتور های روز جاری را مدیریت کند .

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور

 

مدیریت دستور پرداخت :

این بخش از سیستم جهت مدیریت پرداخت ها در روز های بعد مورد استفاده قرار میگیرد.

معمولا در برخی از شرکت ها پرداخت به صورت صدور درخواست و تایید آن از جانب مدیر است که در نهایت منجبر به تولید برگه پرداخت با توجه به درخواست میشود .

کاربرد دیگر این قسمت جهت برنامه ریزی پرداخت ها در آینده  برای قرار داد ها و یا عدم تامین سرمایه است .

مدیر حسابداری میتواند برنامه ریزی پرداخت در روز یا ماههای بعد را انجام دهد و در صورت تامین سرمایه و یا سررسید تاریخی کار پرداخت به مشتریان را مدیریت کند .

همچنین محیطی در نرم افزار تعبیه شده است که کاربر بتواند درخواست پرداخت های  انجام نشده را مشاهده کرده و در مورد آن تصمیم گیری نماید .

این امکان در قسمت داشبورد کاربری نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربر میتواند از طریق داشبورد دستور پرداخت های  روز جاری را مدیریت کند .

نرم افزار مدیریت دستور پرداخت

نرم افزار مدیریت پیش فاکتور و دستور پرداخت 

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, دریافت پرداخت, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

نرم افزار خدمات پس از فروش ، مدیریت گارانتی کالاها

نرم افزار خدمات پس از فروش ، مدیریت گارانتی کالاها : در اغلب شرکت های بازرگانی و یا تولید که مستقیما در امر فروش مشغولند اغلب بحث خدمات پس از فروش کالا ها و یا گارانتی محصولات پیش می آید این موضوع به کنترل معتبر بودن مدت خدمات دهی و مدیریت کارهای مربوط به خدمات میپردازد .

در نرم افزار بازرگانی سگال این مورد پیش بینی شده است در این مطلب قصد داریم به اختصار سیستم نرم افزار خدمات پس از فروش (نرم افزار مدیریت گارانتی) را که به صورت یک کیت اختیاری از بسته بازرگانی ارائه شده است شرح دهیم .

تعاریف :

گام اول در نرم افزار خدمات پس از فروش تعیین کالا های دارای گارانتی و نیز تعیین مدن آن به روز میباشد . این قسمت در فرم تعریف کالا ها مشخص میکند که کدام کالا ها به چه مدت دارای گارنتی میباشند .

نرم افزار خدمات پس از فروش ، مدیریت گارانتی کالاها

 تعیین و کاربرد :

بعد از معرفی کالاهای دارای گارانتی، میتوانیم در فاکتور های فروش از پنل مدیریت گارانتی جهت ایجاد گارانتی ها به ساده ترین روش استفاده کنیم این مورد در هنگام ثبت فاکتور طبق تعریف از زمان فاکتور گارنتی ها را ایجاد و مدیریت میکند .

همچنین میتوانیم گارانتی ها را ویرایش و طبق نظر در آن فاکتور خاص تغییر یا حذف نماییم.

امکان چاپ برگه گارانتی بر مینای سلیقه کاربر یکی دیگر از امکانات این قسمت میباشد .

نرم افزار گارانتی محصولات

 

مدیریت و گزارشات :

بعد از ایجاد گارانتی ها سیستم محیطی ساده و کاربردی در اختیار کاربران قرار میدهد تا تمام گارانتی ها را مشاهده کرده ونیز اعتبار سنجی آن را به سادگی انجام دهند . و در صورت انجام کار برای این گارانتی به راحتی آن را ثبت نمایند . همچنین داشبورد هوشمند گارانتی به کاربران گارانتی های ابطلا شده و در حال اتمام را نمایش میدهد تا در صورت نیاز بتواننند خدمات خود را با مشتریان تمدید کنند .

امکان ارسال پیام کوتاه تحلیلی از دیگر امکانات این بسته میباشد.

 

این زیر سیستم با نرم افزار اتوماسیون و مالی به صورت یکپارچه نیز قابل اجرا میباشد .

نرم افزار خدمات پس از فروش ، مدیریت گارانتی کالاها 

نوشته شده در: انبار و بازرگانی, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها : در بسیاری از موارد پیش می آید که می خواهیم اطلاعاتی را از برگه ای به برگه دیگر انتقال دهیم و مجددا آن را وارد نکنیم .

برای صرفه جویی در وقت کاربران نرم افزار سگال این امکان را به کاربران میدهد تا اطلاعات برگه ها را به یکدیگر انتقال دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات کلی ، آرشیو فایل ، فرم ساز، فرم مالی می باشد.این تننظیمات به صورت گروهی یا تکی انجام مشود و میتواند بخشی از اطلاعات برگه مرجع را به برگه جاری انتقال دهد.

این قابلیت در نرم افزار اتوماسیون ، انبار ، بازرگانی و دریافت پرداخت قابل استفاده میباشد .

در شکل  زیر فرم مرتبط برای کارکرد این منطور را مشاهده میکنید .

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

این امکان در سیستم گردش (work flow) کار نیز قابل استفاده است و بصورت اتوماتیک این کار را انجام میدهد .

کارهای نتیجه روند در گردش کار میتوانند فرمساز ،آرشیو فایلها ،فرم مالی  را از کار سرشاخه و یا کارهای جاری سطوح بالاتر در روند مشخص کرد .

در شکل زیر نمونه ای از این مضمون مشاهده میشود .

 

فراخوانی اطلاعات

 

فراخوانی اطلاعات از سایر برگه ها

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, دریافت پرداخت, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده: این گزارش جهت مقایسه مانده یک مرکز در دو تاریخ است و بسته به مانده تراز مرکز در دو تاریخ میزان رشد بدهکاری و یا بستانکاری آن را مشخص می کند  همچنین وضعیت آن مرکز را با توجه به تغییرات به کاربر گزارش میدهد که شامل موارد زیر است .

رشد بدهکاری : شامل مراکزی که در تاریخ اول گزارش بدهکار بوده  بدهکاری آن بیشتر شده است.

رشد بستانکاری : حاوی مراکزی که در تاریخ اول بستانکار بوده و بستانکاری آن رشد کرده است .

کاهش بدهکاری :شامل مراکزی که در تاریخ اول گزارش بدهکار بوده  بدهکاری آن کمتر  شده است.

کاهش بستانکاری : حاوی مراکزی که در تاریخ اول بستانکار بوده و بستانکاری آن کاهش یافته است .

 

تغییر ماهیت : شامل مراکزی میباشد که ماهیت مانده آن در تاریخ اول و دوم تغییر کرده است مثلا در تاریخ اول گزارش بدهکار بوده و در تاریخ دوم بستانکار میباشد و یا برعکس . این مورد شامل دو حالت تغییرات میباشد . شامل تغییر ماهیت از بدهکار به بستانکار و از بستانکار به بدهکار است .

در این گزارش مراکزی که در تاریخ دوم تراز شده (مانده ۰ ) درج نمیگردد و فقط مراکزی لیست میشود که دارای بدهی و یا بستانکاری در تاریخ دوم است .

پارامتر ها :

تاریخ : شامل تاریخ اول گزارش و تاریخ دوم گزارش است که گزارش در آن تاریخ ها تهیه و مقایسه میشود .

حساب : شامل حسابی است که اگر مشخص شود مانده گیری مراکز طبق آن انجام میشود و اگر مشخص نشود در کل حسابها بررسی انجام میگردد.

دوره : دوره جاری مالی برای گزارش گیری .

کاربرد :

جهت پیگیری مطالبات با مشتریان جاری و همچنین الویت بندی پرداخت ها و مقایسه مانده مرکز در دو تاریخ .

این گزارش توانایی فیلتر شدن در گروه یا شرطی خاص را نیز داراست و در نسخه زمستان ۹۵ به سیستم مالی سگال اصافه گردیده است.

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده

گزارش سنی ، مقایسه دوره ای مانده

نوشته شده در: حسابداری, نرم افزار سگال, نرم افزارهای مالی, همه موارد

ارسال دیدگاه: (۰) ←
برگه 2 از 44 12345»