سگال پرداز

نوشته ها

آرشیو برای 'نرم افزار های اداری'

سیستم شماره دهی، نوبت دهی ، گفتاری ،موتور تبدیل متن به گفتار TTS در رویداد های برگه

اعلام  گفتاری متن  های سفارشی، در انجام کار ها و یا بررسی کارتابل پرسنل یکی از مواردی است که در شرکت های دارای ارباب رجوع و خدماتی در جهت مدیریت خدمات مورد استفاده قرار میگیرد ، مثلا در بانکها سیستم شماره ها توسط این نوع سیستم ها اعلام شده و ارباب رجوع را به سمت باجه مربوطه هدایت میکند . 

در اتوماسیون سگال این امکان به صورت پارامتریک روی رویداد های سفارشی برگی قابلیت پیاده سازی داشته و به صورت مجتمع یا دپارتمانی این امر را به انجام میرساند . در مطلب جاری قصد داریم به شرح موتور تبدیل متن به گفتارtts سگال بپردازیم .

گام اول : مدیریت رویداد ها و متن های سفارشی 

در تنظیمات برگه میتوانید با توجه به رویدادی که در بر روی برگه انجام میشود یک متن پارامتریک سفارشی طراحی کنید پارامتری ها با توجه به مقادیر برگه در شماتیک طراحی شده جایگزین میشود این فیلدها به سیستم فرمساز سگال نیز متصل است . طراحی tts در سیستم شماره دهی

گام دوم : اجرا 

وقتی رویداد طراحی شده بر بروی برگه اعمال میشود متن پارامتریک ساخته شده و به فرمت گرفتاری tts تبدیل میشود و از اسپیکیر قسمت مربوطه پخش میگردد . این زیر سیستم نیازی به تجهیزات سخت افزاری خاصی ندارد و بایک اسپیکر در بخش یا بخش های مربوطه قابل پیاده سازی است . این زیر سیستم در کارتابل و تقویم زمانبندی  و سیستم اتوماسیون و فرمساز فعال و قابل استفاده است . 

 

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, گردش کار work flow, نرم افزار سگال, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری : بعد از استقرار اتوماسیون اداری  در شرکت بحث کنترل امور انجام شده توسط کاربران یکی از مبحث های مهم مدیریتی در سازمان است .

بدیدهی است اگر این مهم به درستی انجام نشود نتیجه ی توقعات سازمان نیز برآورده نمی شد .

همانطور که در مطالب قبل گفتیم کار ها در نرم افزار اتوماسیون اداری سگال توسط کاربران  و یا توسط موتور گردش کار bpms ایجاد میگردند و در کارتابل ها برای کاربران عرضه و راهبری میشوند  هر کار در سیستم اتوماسیون اداری سگال حاوی مقداری به عنوان درصد پیشرفت است که کاربر میتواند تا زمان انجام میزان کارکرد خود در این کار را به صورت درصدی و گرافیکی ثبت نماید  که پس از انجام به صورت اتوماتیک به ۱۰۰ تبدیل میشود .

گزارش پیشرفت کار ها مجموعه قعالیت های انجام نشده بر مبنای هر کاربر و تاثیر ارزش آن برمجموعه را نشان میدهد که با مطالعه ی این گزارش میتوان گلوگاه های انسانی شرکت را پیدا کرده و حل کرد  .

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

این گزارش در یک محدوده تاریخی خواسته شده  بر مبنای کاربران ارئه شده که امکان مطالع ی گروهی بر مبنای دپارتمان یا بخش را داراست .

مولفه ها :

تعداد برگه ها : تعداد برگه های انحام نشده هر کاربر در محدوده تاریخی

حجم کار : درصد کارهای انجام شده و بر عهده ی کاربر نسبت به کل کارهای انجام نشده سازمان در محدوده ی تاریخی

میانگین پیشرفت   : میانگین پیشرفت کارهای هر کاربر طبق اظهار در محدوده ی تاریخی

ضعف : از حاصل برایند حجم کاری هر کاربر نسبت به کل سازمان  و درصد پیشرفت  کارهایش درصد ضعف محاسبه میگردد.

گزارش پیشرفت کارها در اتوماسیون اداری

نوشته شده در: اتوماسیون, اتوماسیون اداری و دبیر خانه, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

گزارش بهره وری شرکت و ارزیابی کارکرد کاربران در اتوماسیون اداری

گزارش بهره وری شرکت و ارزیابی کارکرد کاربران در اتوماسیون اداری: خیلی از اوقات پیش می آید که مدیر یک مجموعه معیاری برای نگاه به روند کار های شرکت، پیشبرد اهداف و یا ارزیابی کاربران ندارد و فقط به حجم مبالغ ورودی در شرکت و یا شنیده های جلسات بسنده میکند  . ارزش های ورودی مبلغ چندان متر معیار مناسبی برای این امر نیست چون هموراه بحث تورم و یا قیمت تمام شده ی متغییر کالا این امر را مخدوش میسازد اگرچه این متر موضوع مهمی در بهره وری بحساب می آید که با ترکیب مولفه های انسانی انجام دهنده یه امور  نتیجه ی قابل قبول تر و مستند تری به ارمغان می آورد .

مورد بعدی کاربرد این مقوله ارزش گذاری کلیه امور انجام شده و امور باز سازمان  جهت مدیریت  است که با مقایسه آن نسبت به دوره های قبلی نگاهی مستند به وضعیت جاری پیشرفت شرکت ارائه میدهد و همچنین باتوجه به پارامتر های ورودی ارزش گذاری پرسنل موثر و کلیدی و فعال را مشخص میکند و میتواند مستندی جهت تشویق و ارتقا باشد .

در سیستم اتوماسیون اداری سگال این ارزش گذاری بر مبنای کاربرگ  و پرسنل انجام میگیرد که کاملا پارامتریک  ارزش های مهم شرکت را تعریف و به صورت اتوماتیک محاسبه و گزارش میدهد

گام اول  : ارزش گذاری کاربرگ ها و کاربران 

در این قسمت بعد از تعریف امور جاری شرکت ارزش هر کار که توسط پرسنل انجام میشود مشخص میگردد  ..

این ارزش گذاری شامل کلیه امور اعم از پیگیری ، فنی ، خدماتی ،مالی میباشد که بسته به تجربه سازمان و میزان اهمیت امور مشخص میگردد .

 

ارزش گذاری کارها در محاسبه بهره وری

گام دوم ضریب ارزیابی بخش ها 

در این قسمت بسته به نوع فعالیت شرکت ضرایب نمره دهی و ارزیابی بخش های شرکت که کاربران عضو آن هستند مشخص میگردد .

ضریب  فعالیت :  ارزش گذاری شرکت نسبت به انجام امور موحله به هر کاربر

ضریب تاثیر گذاری یا تخصص : ارزش گذاری شرکت نسبت به تخصص اقراد بخش در انجام امور سازمان است  این ضریب در گزارش اهمیت بخش ها در کل سازمان اثر بخشی انها را مشخص میکند.

ضریب انجام کار ها : ارزش گذاری شرکت نسبت به امور انجام شده بخش در تقارن ضریب تاثیر کذاری است این ضریب در گزارش گلوگاه های شرکت را مشخص میکند .

معرفی ضرایب بهره وری

گام سوم گزارش 

بعد از تعریف ارزش گذاری ها کاربرگ ها و ضرایب ارزش گذاری و نیز طی یک دوره ادواری کار توسط بخش ها و کاربران میتوان گزارش دلخواه در یک دوره مشخص تهیه کرد .

کار ها توسط کاربران در کارتابلهای مربوط به خودشان انجام و سپس توسط مدیر کارشان تایید میگردد سپس در گزارش لحاظ میشود .

گزارش بهره وری

حال به توضیح مولفه ها می پردازیم

تاریخ : گزارش گیرنده میتواند محدوده تاریخی خواسته شده   را تعیین کند که با مقایسه دوره قبلی اثر بخشی را مطالعه نماید

 کل ارزش ورودی : سیستم بر مبنای پارامتر تاریخی مورد مطالعه جمع ارزش دوره که متشکل از ارزش کاربرگ ها و تعداد کارهاست محاسبه  میکند

درصد انجام کارها : بر مبنای ارزش امور انجام شده را محاسبه و به صورت درصدی نشان میدهد اگر این درصد پایین باشد نشان دهنده ی گلوگاه کلی سازمان است .

قعالیت : درصد فعالیت هر کاربر نسبت به امور محوله طی دوره را نشان میدهد .

تاثیر  : درصد تاثیر امور محوله به کاربر نسبت به کل سازمان را مشخص میکند که برمبنای ارزش گذاری کاربرگ ها مشخص می شود  کدام کاربران در سازمان  طی دوره نقش موثر تری دارند .

انجام : درصد انجام امور هر کاربر نسبت به کل امور ساز مان است که بر طبق ارزش گذاری مشخص شده است که این درصد ظریب نفوذ پرسنل در سازمان را مشخص میکند بدیهی است پرسنل ارزشمندی که درصد انجام پایینی دارند کلوگاه های انسانی سازمان ها هستند .

نمره بازیابی : این نمره باتوجه به ارزش گذاری کاربرگ ها و نیز ضرایب  فعالیت ، تاثیر ، انجام محاسبه میشود و میتواند معیار تشویقی پرسنل  با توجه به این جمع بندی ها   قرار گیرد

گزارش بهره وری شرکت و ارزیابی کارکرد کاربران در اتوماسیون اداری

نوشته شده در: اتوماسیون اداری و دبیر خانه, نرم افزار سگال, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←

ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax

ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax:یکی از راهکار های جدید نرم افزار فکس سگال امکان ارسال فکس به سرویس فکس ویندوز است.

این امکان علاوه بر ساز و کار خود سیستم ارائه شده برای این منظور بعد از درج و تکمیل دفترچه تلفن و یا فراخوانی از اکسل میتوانید فرمت ساده و یا پیشنویس (درج اسامی و سایر فیلد ها word)را در فایل مورد نظر انتخاب کنید، سپس از لیست اسامی یک فرمان کلی و یا فیلتر شده با توجه به جستجوی خواسته تعیین کنید دکمه ارسال به صف فکس ویندوز بقیه کارها را انجام میدهد  و ارسال و مدیریت فکس ها در سیستم فکس ویندوز قابل پیگیری میباشد .

همانطور که گفته شد این امکان علاوه بر ساز و کار نرم افزرا ارائه شده است و خود نرم افزار هسته ای پیشرفته تر از windows fax جهت مدیریت و برنامه ریزی مجدد فکس های ارسالی در اختیار کاربر قرار میدهد .ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax

ارسال فکس گروهی با استفاده از سرویس ویندوز windows fax

نوشته شده در: فکس, نرم افزار های اداری, همه موارد

ارسال دیدگاه (۰) ←
برگه 1 از 13 12345»