راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور
راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور : در نسخ جدید نرم افزار های سگال جهت ارتباط کاراتر با مشتریان شرکت مواردی درج گردیده است که به اختصار به آن میپردازیم
راهبری پیشنهادات :
در نرم افزار فرمی تعبیه شده که مشتری میتواند نقطه نظرات خود را در باره نرم افزار با سازنده مطرح کرده پیگیری کند
راهبری نسخه ها :
در نرم افزار سگال در هر نسخه ،تغییرات نسخه ها به صورت کامل بیان میشود و مشتری در صورت نیاز و اطلاع از تغییرات میتواند بروز رسانی نرم افزار را انجام دهد
این موارد شامل نقشه کار شرکت سازنده و نیز پیشنهادات حل شده مشتری و سایر مشتریان میباشد
بروز رسانی آسان :
در هر ورود در صورت وجود نسخه جدید به مشتری اطلاع رسانی میگردد و مشتریان میتوانند به سادگی خودشان نرم افزار را بروز رسانی کنند
راهبری پشتبانی :
برای هر مشتری در سایت یک پنل رایگان در نظر گرفته شده که اطلاعات فنی مشتری (قفل – رابط – امکان سنجی پشتیبانی ) درج گردیده که به صورت هوشمند در اتمام دوره پشتیبانی به مشتری اطلاع رسانی میگررد .
گزارش لاگ و رشد اطلاعات :
این مقوله شامل مدیریت امور انجام شده در سیستم توسط هر کاربر و نیز میزان رشد اطلاعات میباشد که این امور برای مدیر سیستم حائز اهمیت است .
انجام امور فنی توسط کاربران :
در کلیه نرم افزار های سگال علاوه بر راهنمای حساس به موضوع تمام موارد فنی با مشتریان در میان گذاشته میشود و محیطی جهت انجام امور فنی در نرم افزار تعبیه شده است که مشتری میتواند به سادگی مشکلات پی آمده را حل نماید این محیط شامل امور مدیرت فنی نیز میباشد علاوه بر آن مشتریان میتوان تمامی موارد فنی و کاربردی را با مسئول فنی شرکت به صورت تلفنی و از راه دور و حضوری مرتفع نمایند
راهبری هوشمند مشتریان جهت مدیریت امور
نوشته شده در: مسایل فنی, مفاهیم سیستم, همه موارد
ارسال دیدگاه (۰) ←